ورزشی

فعالیت بزرگترین پیست پاتیناژ ایران در پدیده شاندیز

کد خبر : 38128

مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: پیست پاتیناژ پدیده شاندیز با ابعاد۳۳*۵۶ متر معادل هزاروششصد متر مربع جزو بزرگترین پیست های ورزش های روی یخ ایران وخاورمیانه می باشد که در مرکز خرید و سرگرمی پدیده شاندیز واقع است و با افزایش دوبرابری ظرفیت سرمایشی آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، مهندس محسن کوهی افزود: نقص فنی کمپرسور موجود در پیست پاتیناژ پدیده شاندیز با ظرفیت بالای سرمایشی کاملا رفع شده است.

وی افزود: این پیست در حال حاضر دارای دو کمپرسور وچهار کندانسور با افزایش دوبرابری ظرفیت سرمایشی در مدار بهره برداری قرار گرفته است و پیست با تمامی امکانات و ظرفیت های موجود خود اعم از وسایل کمک آموزشی برای استفاده علاقه مندان آماده است.

به گفته وی این سالن در هر سانس آموزشی ظرفیت پذیرش بیش از صد نفر را دارد و تمامی علاقمندان می توانند برای استفاده از پیست اقدام کنند.

مهدی محمدپور روحی سرپرست پاتیناژ پدیده شاندیز نیز گفت: این پیست اولین پیست بازی های روی یخ ایران محسوب می شود و با پتانسیل و ظرفیت بالایی که دارد برای جذب ورزشکاران مختلف به ویژه استعدادهای ایران و منطقه موثر خواهد بود.

رییس انجمن اسکیت روی یخ خراسان رضوی پیست پدیده را به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین پیست های ایران دانست و گفت: در صدد افزایش ورزش های فعال در پیست بازی های یخی پدیده هستیم و در حال حاظر نیز ورزش اسکیت روی یخ سرعت و هنری به همراه هاکی روی یخ در این پیست وجود دارد.

محمدپور روحی ادامه داد: ورزش اسکیت روی یخ، ورزشی المپیکی است و در برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد جذب استعدادهای این رشته ورزشی هستیم و با تعریف پکیج های تخفیفی ویژه در پیست پاتیناژ پدیده این امکان را برای تمامی علاقمندان فراهم آوردیم که بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

وی افزود: تیم های اسکیت ایران نیز می توانند با استفاده از ظرفیت های این پیست و بهره مندی از تخفیفات ویژه تمرینات و جلسات آموزشی خود را در این محل برگزار نمایند.

گفتنی است: پیست پاتیناژ پدیده شاندیز در حال حاضر با استفاده از مربیان مجرب و با برگزاری کلاس های مختلف در رده های آماتور، حرفه ای و مربیگری در اختیار عموم مردم و ورزشکاران می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن