ورزشی

به دنبال توسعه ورزش شهرستان طرقبه شاندیز هستیم

کد خبر : 24977

شهرستان طرقبه شاندیز به عنوان ستاره گردشگری استان خراسان رضوی قابلیت های بسیاری زیادی در خصوص ورزش دارا می باشد. مجاورت شهرستان طرقبه شاندیز با شهر مشهد موجب شده است تبادل جمعیتی در قالب ورزشکار مربی و سایر بسیار تسهیل گردد با این اوصاف قابلیت های طبیعی طرقبه شاندیز نیز مزید بر علت گردیده تا این موضوع بیش از پیش به چشم آید.

به گزارش صبح مشهد، رئیس اداره ورزش وجوانان طرقبه شاندیز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ورزش شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان طرقبه شاندیز با پتانسیل بالا در امر ورزش یکی از قطب های ورزش خراسان رضوی محسوب می شود و در این راستا فعالیت های ورزشی شهرستان به خوبی دنبال می شود.وجود علاقه مندان زیاد به رشته های کشتی، دوچرخه سواری،فوتبال،والیبال،اسکیت،هندبال،دوومیدانی و رزمی باعث شده تا ما شاهد حضور موفق ورزشکاران بومی شهرستان در رشته ذکر شده باشیم.

محمدرضا سعیدی ادامه داد: استقبال مردم این شهرستان در امر ورزش به خصوص ورزش همگانی باعث شده تا توجه به این مقوله مهم و با ارزش بسیار خوب دنبال شود و دراین راستا به دنبال همگانی تر کردن ورزش درشهرستان ودرخشش در سطح استان هستیم.

وی اضافه کرد: طرقبه شاندیز قهرمانان و ورزشکاران به نامی از جمله استاد علی باغبانباشی اسطوره المپیکی دوومیدانی،محمدرضا مولایی قهرمان دوومیدانی آسیا ومربی بدنساز لیگ برتر فوتبال،رضا حقیقی وفرزاد زامهران بازیکنان لیگ برتری فوتبال و….. دارد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خاطرنشان کرد: در راستای اماکن ورزشی طرقبه شاندیز وجود ۵ مجموعه ورزشی دولتی و ۱۹ مجموعه ورزشی وسالن بخش خصوصی درحال ارائه خدمات به جامعه ورزش می باشد. خوشبختانه سرای فضای ورزشی در طرقبه شاندیز بالاست.این شهرستان با دارا بودن ۳۱ هیات ورزشی فعال دربخش آقایان و بانوان در نقاط شهری و روستایی موفقیت های زیادی در رشته های دوومیدانی،فوتبال،هندبال،والیبال،اسکیت،تکواندو،کاراته،کونگ فو،ورزش باستانی و غیره کسب کرده است.

سعیدی بیان کرد:رویکرد مدیریت ورزش وجوانان شهرستان در خصوص توجه به امر استعدادیابی و کار پایه بوده و در این راستا جلسات متعددی با مسئولین ورزشی شهرستان وتوجه بیشتر به این موضوع برگزار شده ونمونه بارز آن می توان به برگزاری کلاس های استعدادیابی در طول تابستان ۹۸ اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان درخصوص پتانسیل بالای فوتبال شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه استقبال زیاد ورزشکاران از فوتبال و حضور ۲۸ تیم در لیگ فوتبال طرقبه شاندیز باعث شده تا این شهرستان حرف اول برگزاری لیگ فوتبال را با حضور بیشترین تیم در سطح استان بزند و پتانسیل بالایی در این رشته داشته باشد.
سعیدی در رابطه با کمبودهای ورزش این شهرستان بیان کرد: از کمبود های شاخص ورزش طرقبه شاندیز نبود استخر شنای سرپوشیده می باشد که در همین راستا پروژه استخر سرپوشیده نیمه تمام طرقبه چند سالی است که چشم امید به دست مسئولین رده بالا استان و کشور جهت اعتبار برای تکمیل آن می باشد.

وی درخصوص وجود اسپانسرینگ در ورزش خاطرنشان کرد: متاسفانه باتوجه به وضعیت اقتصادی بخش های خصوصی شهرستان اسپانسر ها با رغبت کمتری برای حمایت از ورزش و تیم های ورزشی گام برمی دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن