شهری

جشنواره فیلم فجر در مشهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

کد خبر : 37948

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با سی و نهمین دوره این جشنواره در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جعفر مروارید با بیان اینکه هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با سی و نهمین دوره این جشنواره در مشهد برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تغییر وضعیت شهرهای کشور، مسؤولان برگزاری جشنواره سی و نهم تصمیم گرفتند این جشنواره، در مرکز استان‌ها نیز برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: تفاهم‌نامه برگزاری جشنواره امضاء شده است و در حال پیگیری این جشنواره در مشهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر، مهمترین رویداد هنری در کشور است، برگزاری این رویداد، همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در آغاز دهه فجر، به تقویت امید و نشاط اجتماعی، می‌انجامد که مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

مروارید افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر، در ادامه زیست کرونایی و در راستای کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر است.

دبیر جشنواره فیلم فجر در مشهد اضافه کرد: هر چند شرایط بهداشتی بهبود پیدا کرده است، اما ستاد برگزاری جشنواره ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و محدودیت‌های فعلی کرونا برای این جشنواره نیز وجود دارد.

وی افزود: آخرین اکران در سینماها، ساعت ۸ شب به پایان می‌رسد و سالن‌ها تنها با ظرفیت یک سوم صندلی‌ها، بلیط فروشی می‌کنند، برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی، هیچ فروش بلیط گیشه‌ای وجود ندارد و فروش بلیط به صورت اینترنتی و سایت‌های اعلام شده است.

مروارید گفت: با اعلام جدول اکران از سوی تهران جزئیات برگزاری جشنواره را اعلام می‌کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن