استانی

یخ‌بندان موجب بسته شدن مسیر مشهد- تربت‌حیدریه به صورت موقت شد

کد خبر : 37568

رییس پلیس‌ راه خراسان‌رضوی گفت: مسیر مشهد- تربت‌حیدریه در محدوده رباط سفید به صورت موقت به دلیل یخ‌زدگی و برودت هوا بسته شده است.

صبح مشهد– سرهنگ حسین میش‌مست شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسیر در محدوده رباط سفید به دلیل کولاک و یخ‌زدگی، توقف وسایل نقلیه زیاد و گره ترافیکی در این محدوده ایجاد شده‌ است همچنین در کمربندی رباط سفید شیب تندی وجود دارد و پلیس ترافیک را در هر ۲ مسیر رفت و برگشت به داخل روستای رباط سفید هدایت کرده ‌است.
وی اضافه کرد: با توجه به یخ‌زدگی سطح جاده در نقاط مختلف و وجود کولاک، تصادف‌های خسارتی اتفاق می‌افتد که این تصادفات نیز تردد را با مشکل مواجه می‌سازد.
رییس پلیس‌ راه خراسان‌رضوی از رانندگان خواست از ترددهای غیرضروی خودداری کنند و در طول مسیر با رعایت سرعت مطمئنه و دقت زیاد تردد کنند.
کاهش دمای هوا و بارندگی در مناطق شمالی خراسان رضوی از امروز آغاز شده که تا صبح شنبه ادامه دارد و دمای هوا در مناطق سردسیر استان به کمتر از ۱۰ درجه زیر صفر نیز می‌رسد.
در خراسان رضوی ۵۱ گردنه در راههای شهری به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر وجود دارد.
خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن