اخبار مهماسلاید شو

ماجرای سارقی که در کلانتری ۱۲ مشهد هم می خواست دزدی کند!

کد خبر : 37480

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارق خیابانی خبر داد که در کلانتری هم قصد سرقت گوشی تلفن همراه داشت.

صبح مشهد– سرهنگ “عباس صارمی ساداتی” گفت:تیم تجسس کلانتری ۱۲ مشهد در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود با مشاهده درگیری یک جوان و ۲ شهروند بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
وی افزود: بررسی های اولیه ماموران انتظامی نشان می داد یکی از شهروندان خودروی سواری سمندشخصی خود را کنارخیابان پارک کرده و برای خرید وارد مغازه ای شده که متوجه حضور فردی غریبه در اطراف خودروی خود می شود.
سرهنگ صارمی گفت: مالک خودرو درحالی که به سمت خودرو برمی گردد با متهم که درحال سرقت ازخودرو بوده درگیر می شود ودراین لحظه یک شهروند نیز به کمک او می آید.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: متهم که می خواست راهی برای فرار خود پیدا کند اقدام به ضرب و شتم شهروند می کند که در این لحظه ماموران سررسیده و اورا دستگیر کرده اند.
این مقام انتظامی گفت: متهم که درای چند فقره سابقه کیفری است اما او که به مواد مخدر اعتیاد داردو گویا یادش رفتهبود در کلانتری است در حالی که تحقیق اولیه انجام می شد گوشی تلفن یکی از کارکنان پلیس رابه قصد سرقت از روی میز برمی دارد.

وی اظهار داشت: در این لحظه افسر کلانتری مچ متهم را گرفته و تحقیقات را ادامه می دهد. فرمانده انتظامی مشهد گفت: این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. شاه دزد به این میگن حتما داستانه شو شنیدین همون و میگم گرفتی که خخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن