یادداشت روز

شکایت ۹۰ نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی

کد خبر : 40383

رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستاهای خراسان رضوی با بیان اینکه تا به حال ۹۰ نفر از افراد رد صلاحیت شده شکایت خود را ارائه داده‌اند، گفت: از فردا که مهلت اعتراض تمام می‌شود، ما در هیئت عالی نظارت استان ده روز فرصت داریم تا این پرونده‌ها را بررسی کنیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا،حاجی‌زاده در خصوص مهلت اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌های انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: مهلت اعتراض به بررسی صلاحیت‌ها از پنجشنبه شروع شده و تا پایان وقت اداری فردا، افراد فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت مستقر در استانداری، ساختمان شهید رجایی، طبقه همکف تحویل دهند.

وی ادامه داد: همچنین به منظور عدم تردد بین شهری در این ایام شیوع کرونا نیز در شهرستان‌ها افرادی که به نتایج بررسی صلاحیت خود اعتراض دارند، می‌توانند متن اعتراض خود را به هیئت‌های نظارت شهر خود تحویل دهند.

رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر خراسان رضوی با بیان اینکه تا به حال ۹۰ نفر از افراد رد صلاحیت شده شکایت خود را ارائه داده‌اند، عنوان کرد: از فردا که مهلت اعتراض تمام می‌شود، ما در هیئت عالی نظارت استان ده روز فرصت داریم تا این پرونده‌ها را بررسی کنیم و نظر نهایی خودمان را به ستاد انتخابات استان اعلام کنیم و ستاد نیز نتیجه را به فرمانداری‌ها و فرمانداری‌ها هم نتیجه را به اشخاص اعلام کنند.

حاجی‌زاده اضافه کرد: افرادی که در این مرحله هم رد صلاحیت شدند، اگر مجددا به نتیجه اعتراض داشتند، می‌توانند شکایت خود را به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور ارائه دهند.

وی در پایان بر عدم توجه به گرایش سیاسی افراد در بررسی صلاحیت‌ها تاکید کرد و افزود: تنها معیار ما برای رد یا تایید صلاحیت افراد، گزارشات مراجع چهارگانه، سازمان بازرسی، اطلاعات سپاه و در برخی موارد شورای نگهبان بوده است و کسی به علت گرایش سیاسی خود رد یا تایید صلاحیت نشده است.

منبع: ایسنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن