اخبار مهم

۸۰شاکی در پرونده کلاهبرداری به بهانه کارت خدمات خودرو

کد خبر : 37182

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری ۳ متهم به کلاهبرداری در قالب کارت های خدمات خودرو در مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جواد شفیع زاده” گفت: در پی گزارش چند شهروند مبنی بر این که فردی ناشناس در تماس تلفنی با آنان عنوان داشته برای خودروی خود باید کارت الکترونیک خدمات امدادی خودرو تهیه کرده و باوعده و وعیدهایی، مبالغی از آنان گرفته و هیچ گونه خدماتی را ارائه نکرده است. بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه پرونده راکب موتورسیکلتی که در حال توزیع کارت های مذکور در سطح شهر بود را شناسایی و دستگیرکردند.
وی خاطر نشان کرد: پلیس پس از تحقیقات بعدی محل اصلی پخش کارت های مذکور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.
سرهنگ شفیع زاده گفت: با دستگیری۲ متهم، در بازرسی از محل مدارک متعددی از جمله ۵۹۵ کارت و دفترچه راهنما و پاکت آماده ارسال و ۶۶۳ قبض های مربوطه کشف و در تحقیقات اولیه پس از این اقدام میدانی مشخص شد این افراد بدون مجوز هستند و محل مذکور به دستورمقام قضایی تا روشن شدن دقیق چگونگی ماجرا پلمپ شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه تاکنون ۸۰ شاکی با مراجعه به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خواستار پی گیری شکایت خود بوده اند گفت: تحقیقات با هدایت مقام قضایی درباره این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن