اخبار مهم

کودک آزاری توسط دایی جان

کد خبر : 26203

پسر دوازده ساله ای که به دختر ۴ ساله ای رحم نکرده بود کسی جز دایی اش نبود!

به گزارش صبح مشهد : پسر نوجوان در یک گاوداری دختر ۴ ساله خواهرش را قربانی اقدام سیاه خود کرد .دایی ناخلف ، دیروز در دادگاه حاظر شد تا به سوالات قضات پاسخ دهد .پسر نوجوان در حالی روانه کانون اصلاح و تربیت شد که دخترک قربانی همچنان در بیمارستان بستری است .

به گفته بخش اجتماعی صبح مشهد : هفته گذشته پیکر نیمه جان یک دختر ۴ ساله به نام لیدا در بیمارستانی در ورامین منتقل شد .پزشکان پس از معاینه این دختر متوجه شدند به طرز وحشیانه ای تحت آزار قرار گرفته است .دختر ۴ ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان ماجرای کودک آزاری را به پلیس گزارش کردند .

بدین ترتیب مادر وی لب به بیان حقیقت گشود و داستان شوم دخترک خود را اینگونه بازگو کرد : برادر ۱۲ ساله ام به نام عزیز دخترم را به شدت مورد آزار قرار داده است ،این زن در تشریح جزئیات ماجرا گفت من و شوهرم چندسال قبل از افغانستان به ایران آمدیم ودر یک گاوداری در ورامین ساکن شدیم.

دوماه بود که برادر  ۱۲ ساله ام از افغانستان به ایران آمده بود تا کار مناسبی پیدا کند ،به همین دلیل من و همسرم تصمیم گرفتیم تا زمانی که برادرم کاری پیدا نکرده پیش ما زندگی کند .

از صبح من و همسرم برای کار به گاوداری رفته بودیم دخترم و برادرم مشغول بازی بودند که گریه های بی امان دخترم را شنیدیم وقتی بالای سر او رفتیم شوکه و متوجه شدیم برادرم او را مورد آزار قرار داده .

با این شکایت پسرک دستگیر شد .وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد تا به سوالات قضات پاسخ دهد.  با پایان جلسه  غیر علنی تحقیق، پسر نوجوان با قرار ۵۰ میلیون تومانی روانه کانون اصلاح و تربیت شد و قرار است  پس از ترخیص  قربانی این جنایت از بیمارستان و ارسال نظر کارشناسان پزشکی قانونی به دادگاه ، وی  محاکمه شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن