اجتماعیستون اصلی

چه کسانی از تخریب شهردار مشهد سود می‌برند؟/آیا نزدیک شدن به انتخابات شورای پنجم در سرعت بخشیدن به این تخریب ها موثر است؟

کد خبر : 3787

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در پی نشر اکاذیب یکی از سایت‌های خبری در خصوص عدم حضور چند روزه سید صولت مرتضوی، شهردار این شهر در هفته و سفر او به پایتخت گفت: شهردار مشهد تنها برای انجام ماموریت‌های خود به تهران سفر می‌کند.

به گزارش صبح مشهد، مهدی رضوی کیا با بیان این که خبری که در این خصوص در یکی از سایت‌های تحلیلی انتشار یافته است، صحت ندارد، افزود: آقای شهردار در صورت ضرورت و انجام ماموریت‌های کاری به تهران سفر می‌کند و مسافرت ایشان به پایتخت جنبه شخصی ندارد.
وی با اشاره به تحصیل غیرحضوری شهردار مشهد در مقطع دکتری عنوان کرد: همان گونه که می‌دانید در بحث تحصیل غیر حضوری نیازی به مراجعه نیست و آقای مرتضوی هم تنها هر چند ماه یک بار و در روز تعطیل و غیرکاری برای امتحانات شاید به تهران مراجعت کنند.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه سید صولت مرتضوی از صبح خیلی زود تا نیمه‌های شب همچنین روزهای تعطیل نیز در محل کار خود حضور می‌یابد، تاکید کرد: شهردار مشهد حتی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم شهر امام رضا(ع)، سفر هفته قبل خود به مالزی برای حضور در اجلاس شهرداران جهان را لغو کرد.
رضوی‌کیا ادامه داد: در همین زمان بود که اتفاق برج سلمان رخ داد و آقای مرتضوی نیز نخستین مسئولی بود که دقایقی بعد از شروع آتش‌سوزی در محل حضور پیدا کرد که با اعلام وی مبنی بر آماده‌باش همه نیروهای مربوطه و با تلاش خادمان شهر این حریق در مدت دو ساعت مهار شد.
شایان ذکر است، خانواده شهردار مشهد از ابتدای حضور وی در مشهد ساکن شدند ضمن اینکه شهرداری مشهد حق اعاده حیثیت و اقدام حقوقی و قضایی علیه رسانه‌هایی که به انتشار اکاذیب در این خصوص پرداختند، قائل است.
می توان گفت با نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر، تخریب شهردار و شورای اصولگرا و ارزشی بیشتر خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن