اخبار مهماسلاید شو

جولان دزدان در قاسم آباد مشهد

کد خبر : 36982

به دنبال تماس شهروندان درباره سرقت های متعدد در منطقه قاسم آباد مشهد و همچنین دستبرد به دبستان روستای بازمرگان مشخص شد که دزدان کولر آبی رومیزی و شیرآلات دبستان حر را با تخریب قفل ها به سرقت برده اند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا همچنین تماس های شهروندان نشان داد که اهالی قاسم آباد نه تنها از سرقت کابل های مخابراتی در این منطقه بسیار ناراضی هستند بلکه تنها در یک روز چندین فقره سرقت در بولوار شاهنامه مشهد نیز اهالی این منطقه را نگران کرده است. براساس این گزارش علاوه بر سرقت کابل برق در شاهنامه ۵۷ فقط در دوم دی ماه، سارقان در شاهنامه ۸۰ به یک خانه باغ دستبرد زده و تلویزیون و بخاری، چهار تخته فرش و … را به سرقت برده اند همچنین مقادیری کابل از یک کارخانه در شاهنامه ۶۹، لوازمی از یک باغ در شاهنامه ۶۶، کابل های برق از یک شرکت در شاهنامه ۶۷، تلویزیون ۳۲ اینچ و یک دستگاه ضبط سونی از داخل یک باغ در شاهنامه ۷۶ به سرقت رفته است که مال باختگان پرونده هایی را در پاسگاه انتظامی فردوسی تشکیل داده اند.

از سوی دیگر فردی به نام «م-ر» در تاریخ دوم دی در تماس با پلیس ۱۱۰ مدعی شد که سوار خودروی پیکان وانت در شاهنامه ۶۸ در حال حرکت بودم که سرنشینان یک دستگاه پژو پارس جلوی مرا گرفتند و با ریختن چمدان لباس به وسط خیابان، پیک نیک و مقداری لوازم شخصی مرا به سرقت بردند و متواری شدند. با ثبت این گزارش ها در پاسگاه انتظامی فردوسی، جست وجوها برای شناسایی سارقان آغاز شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن