اخبار مهم

رابطه پنهانی اقای فروشنده با دختر در مانتو فروشی/ رابطه بی شرمانه با زنان بدحجاب!

کد خبر : 36401

دختر جوان با یک تصمیم اشتباه وقتی عروس شد، نمی‌دانست سرنوشت شومی خواهد داشت.
به گزارش صبح مشهد به نقل از مشرق، سال ۹۶ بود که سپیده ۲۲ ساله پس از گرفتن مدرک دیپلم دز حاشی مشهد با توجه به شرایط مالی خانواده اش در یک مانتو فروشی مشغول به کار شد.

سپیده خیلی زود به یکی از فروشندگان مرد که در مانتوفروشی کار می‌کرد علاقه‌مند شد، این در حالی بود که پسر جوان به نام حمیدرضا نیز دلباخته سپیده شده بود.

چند ماه از این ماجرا گذشت تا این که حمیدرضا پیشنهاد دوستی به سپیده داد و دختر جوان که به او علاقه‌مند بود، جواب مثبت به این پیشنهاد داد و از همان قرار ملاقات نخست در کافه درباره ازدواج و آینده صحبت کردند.

چند ماه از دوستی دختر و پسر جوان گذشت تا این که حمیدرضا تصمیم گرفت به خواستگاری دختر مورد علاقه اش برود و سپیده نیز این ماجرا را با خانواده اش در میان گذاشت و تصمیم بر آن شد که حمید رضا همراه خانواده اش به خانه سپیده برود.

حمیدرضا همراه خانواده اش به خانه سپیده رفت و پس از دیدار خانواده‌ها و صحبت بزرگ ترها، دختر و پسر جوان به اتاق رفتند و درباره آینده شان صحبت کردند و همه چیز در نگاه اول خوب به نظر می‌رسید.

در این میان، خانواده سپیده با توجه به شرایط مالی حمیدرضا راضی به ازدواج دخترشان با او نبودند و این در حالی بود که سپیده اصرار داشت با حمیدرضا ازدواج کند و با هم زندگی شان را بسازند. اصرارهای سپیده کافی بود تا خانواده اش جواب مثبت بدهند و خیلی زود مراسم عقد و عروسی این زوج جوان برگزار شد و سپیده با لباس عروس به خانه بخت رفت.

دختر ۱۸ ساله مشهدی چرا مرد راننده را کشت!

یک سال از ازدواج آن‌ها گذشت و سپیده صاحب یک دختر شد. این در حالی بود که خانواده دختر جوان از همان ابتدا با توجه به مخالفتی که با ازدواج دخترشان داشتند رابطه شان را با او کم کردند و دختر جوان با هر سختی که بود به زندگی در کنار مرد رویاهایش ادامه داد.

درخواست طلاق
یک سال از زمان ازدواج آن‌ها گذشته بود و سپیده که فکر می‌کرد با به دنیا آمدن فرزندش رفتارهای تند و خشن شوهرش تغییر می‌کند، وقتی دید کتک کاری‌های شوهرش ادامه دارد و حتی او زنان خیابانی را به خانه می آورد و جلو چشمانش رابطه غیر اخلاقی دارد و به خاطر مصرف مواد مخدر مجبور شده دست به دزدی بزند تصمیم به جدایی گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. با سلام خدمت شما می خواستم عرض کنم این عکس دختر خانم رو برای همه حوادث روابط نامشروع چاپ میکنید بنده خدا تو این شهر زندگی میکند و شما با چاپ عکس این بیچاره در اکثر حوادث که به ایشان ربطی ندارد باعث سرشکستگی ایشان میشوید جدای از این مسئله مخاطبین شما احساس می کنند شما حوادث غیر واقعی و دروغ چاپ میکنید

    1. سلام خدمت آقا رضا عزیز و تشکر از این که اخبار عبرت آموز صبح مشهد رو دنبال می کنید.. عکس ها عمدتا جنیه تزئینی و غیر واقعی هستند و در تصویر خبر مورد اشاره هم صورت کاملا محو شده است. همچنین از شما درخواست می شود پس از ورود به سایت، سایر اخبار رو در زمینه های فناوری، فرهنگی و اجتماعی هم دنبال کنید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن