اخبار مهم

ماجرای پارتی شیطانی/ شوهرم بفهمد کجا دستگیر شدم، طلاقم خواهد داد!

کد خبر : 36000

غرور و خودخواهی مرا به این جا کشاند و اگر شوهرم بفهمد کجا و چگونه دستگیر شده ام بدون هیچ عذر و بهانه ای طلاقم خواهد داد، چون او خیلی نصیحتم کرد تا دست از لج بازی بردارم و خودم را اصلاح کنم. اما افسوس که من گوش به فرمان مادرم بودم و با اشتباهاتی که مرتکب شدم خودم را بدبخت و روسیاه کردم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا زن ۲۶ ساله که توسط مأموران کلانتری ۳۵ مشهد به همراه چند زن و مرد جوان در یک مجلس پارتی دستگیر شده است در دایره اجتماعی کلانتری گفت: اختلافات مادرم با مادر شوهرم از لحظه برگزاری مراسم عروسی ام آغاز شد و مادرم که نسبت به خانواده همسرم کینه به دل گرفته بود همیشه می گفت به شوهرت و خانواده اش نباید رو بدهی و او حتی اجازه نمی داد با خانواده علیرضا رفت و آمد کنم. «حنانه» افزود: حمایت های مادرم و حرف های تحریک آمیزی که می زد باعث شد تا من جوگیر شوم و رفتارهای بی ادبانه و توهین آمیزی با خانواده شوهرم داشته باشم.بیچاره همسرم که هر روز با مذاکره و گفت وگو سعی می کرد مرا به سر عقل بیاورد و این اواخر که کم آورده بود از حدود یک هفته قبل قهر کرد و به خانه پدرش رفت.راستش را بخواهید مشکل من و همسرم از حدود چهار ماه قبل و زمانی که با دختری به نام شعله در یکی از آرایشگاه های مشهد آشنا شدم اوج گرفت.

من دوستم را به خانه خودمان دعوت کردم و همسرم به محض آن که این دختر جوان را دید از کوره در رفت و گفت: تو نباید با چنین فرد بی حجابی رفت و آمد کنی. زن جوان گفت: بی توجهی من به حرف ها و خواسته های علیرضا او را از زندگیمان دلسرد کرد و آن قدر لج بازی کردم و روی اعصابش راه رفتم که دیگر نتوانست طاقت بیاورد و رهایم کرد و به خانه پدرش رفت. مادرم با اطلاع از این موضوع گفت صبر کن تا شوهرت به خانه برگردد و حالا که تو را تنها گذاشته طوری خودت را آرایش کن و با لباس هایی از خانه بیرون برو که اگر او و خانواده اش تو را در خیابان دیدند حرصشان دربیاید.

بیشتر بخوانید:

سرنخ هایی برای تشخیص اعتیاد در دوره نوجوانی

جراحی وحشتناک دزدان برای خارج کردن گلوله پلیس مشهد در پاتوق کثیف!

عزل معاون بهزیستی در پی ماجرای خودکشی ساجده ۱۵ ساله!

متأسفانه من از مدتی قبل با پیشنهاد دوست جدیدم به مصرف شیشه آلوده شدم و او مرا به بهانه شرکت در جشن تولد خواهرش به خانه ای کشاند که مجلس پارتی در آن برگزار شده بود. شرم دارم بگویم که با اولین گام به این لانه شیطانی من که ندانسته مقداری مشروب هم خورده بودم به لجنزار بدبختی فرو رفتم و… .اصلا فکر نمی کردم کارم به این جا کشیده شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۳ نظرها

  1. یعنی زنهایی مث تو باعث بی آبروی مازنها میشن شما زاتتون کثیفه ازمادری که پیشنهادمیده دخترش با وضع نامناسب بیرون بره معلومه توچه زات پلیدی داری توفقط یه هرزه ی معتادی که خودت لیاقتت روثابت کردی

  2. قانون کارما میگه هرکس رو سرزنش کنی به خاطر اشتباهش قطعا خودتم گرفتار همون اشتباه میشی
    یکی از اماماتونم فک کنم همین حرفو زده پس ادعا کن طرف خطا کرده تاوان میده تو فکر خودت باش

    1. امامانتون؟؟؟؟
      امیدوارم باعث عبرت همه بشه .
      بی حجابی سرمنشا همه این خطاهاست.
      نتیجش میشه این فضاحت وبه غلط کردن افتادن.

  3. تو اول برو درست نوشتن رو یاد بگیر
    حق توهین هم نداری
    اون هر کی هست واسه خودشه
    اما تو یه ….

  4. دیگران را قضاوت نکنید خانم.. مشکلات خانوادگی معمولا ناشی از تقصیر یک طرف نیست و علل مختلفی دارد.

  5. خودتم داری اونو سرزنش میکنی پس طبق قانون خودت دوباره سر خودت میاد

  6. قرارنیست هرکی توی خونه اش مشکلی پیش آمد سریع بره اشتباه جبران ناپذیری انجام بده ازراه قانونی وارد بشه وطلاق بگیره وبا آبرو واحساسات خانواده ها نباید بازی بشه..یه مثلی نیست نباید حرف آخر را اول بزنی.

  7. سلام همه ماانسانهااشتباه میکنیم این بنده خداهم اشتباه کرده ایشالا که به اشتباهش پی ببره وخوب بشه

  8. از دست دخترهایی که فکر میکنن حرفای مادرشون از رو دلسوزیه
    درصورتی که ممکنه تو زندگی یه جا گذشت کنی به دور از خواسته مادرت ولی خودتم ارامش داشته باشی وزندگیت خوب شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن