اخبار مهماسلاید شو

عزل معاون بهزیستی در پی ماجرای خودکشی ساجده ۱۵ ساله!

کد خبر : 35988

روز گذشته با حکم مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، غلامحسین حقدادی، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از سمت خود عزل شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر و در پاسخ به این سوال که آیا عزل معاون وی با پرونده خودکشی ساجده در خانه سلامت بهزیستی مرتبط بوده است؟ به «خراسان رضوی» گفت: بله قطعا به همین دلیل بوده است، به خاطر این که شرایط زودتر سازمان دهی شود و بتوانیم شرایط بعد این حادثه را به سرعت مدیریت کنیم وجلوی بروز این گونه مسائل را بگیریم و پیشگیری شود این تصمیم گرفته شد.

وی همچنین با تایید سفر روزگذشته خود به تهران و حضورش در سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: صبح چهارشنبه، معاون امور اجتماعی این اداره کل از سمت خود عزل و شاهرودی، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد. وی در پاسخ به این سوال که حقدادی معاون سابق به کدام بخش منتقل شده است؟

خاطرنشان کرد: آقای حقدادی فعلا به مرخصی رفته است تا بعد تصمیم گیری شود. پوریوسف همچنین با اشاره به سوابق شاهرودی، سرپرست فعلی معاونت امور اجتماعی تاکید کرد: خانم شاهرودی پیش از این به عنوان کارشناس مسئول حوزه امور اجتماعی و آسیب ها و خطرات اجتماعی فعالیت می کرده است. وی در پاسخ به این سوال که سرپرست جدید این معاونت در گذشته در مسائلی مانند آتش سوزی یکی از مراکز نگهداری کودکان بهزیستی که دچار حریق شده بود مقصر شناخته شده بوده یا خیر؟ گفت: در ماجرای مطرح شده درباره آتش سوزی مرکز بهزیستی، طبق نظر دستگاه قضایی اداره کل بهزیستی مقصر شناخته نشد.

شایان ذکر است، دو روز قبل نیز معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با خراسان رضوی از برنامه ریزی برای تغییرات در مدیریت کلان بهزیستی استان در پی اتفاق ناگوار خودکشی دختر ۱۵ ساله مشهدی در مرکز خانه سلامت بهزیستی خبر داد.همچنین معاون دادستان مشهد هفته گذشته از اعلام جرم علیه پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، حقدادی معاون اموراجتماعی بهزیستی استان، رئیس بهزیستی مشهد و مدیرمسئول مرکز خانه سلامت خبر داده بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن