پایتخت فرهنگ اسلامی

توليت آستان قدس رضوی با حضور در جمع مرزبانان استان مطرح کرد:

امنیت امروز جامعه مرهون فداکاری مرزبانان است

کد خبر : 40305

تولیت آستان قدس رضوی همراه تعدادی از خدام حرم امام رضا (ع) با استقبال گرم سردار “شجاع” فرمانده مرزبانی استان وارد ستاد فرماندهی مرزبانی استان شد و به مرزبانان و مدافعان حریم رضوی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) ،خداقوت گفت .

به گزارش صبح مشهد، در ابتدا این مراسم سردار “شجاع” ضمن ارزشمند شمردن حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع مرزبانان گفت : مرزبانان این فرماندهی با تلاش های شبانه روزی در هر شرایطی در نقاط مختلف مرزی با هرگونه نا امنی مبارزه می کنند و اجازه نخواهند داد احدی از دشمنان فکر نزدیک شدن به خاک کشور عزیزمان را داشته باشند .

حجت الاسلام و المسلمین “مروی” درادامه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در جمع مرزبانان بیان داشت : امنیتی که در شهرها و روستاها داریم و در کنار خانواده خود با آسایش هستیم ، مرهون بیدار بودن و زحمات و فداکاری های شما مرزبانان است که امروزه شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام”مروی” در بخش دیگری از سخنان خود امنیت امروز جامعه را امنیتی نمونه ، الگو و پایدار توصیف و تصریح کرد : اگر شما در مرز ها نباشید و از مرز ها نگهداری و صیانت نکنید ، امنیتی وجود نخواهد داشت.

تولیت معزز آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به مشکلاتی مردم دارند عنوان داشت : اینکه اگر مردم نگرانی هایی دارند و گله هایی دارند نظیر گرانی ، کمبود ها و غیره اینها همه درست و بجاست اما مردم از لحاظ امنیت همه راضی هستند ، هیچ کس نمیگوید ما احساس نا امنی و خطر می کنیم لذا از این جهت همه احساس آرامش و راحتی دارند .

حجت الاسلام “مروی” در پایان ضمن تشکر مجدد از تلاش تمامی مرزبانان و عرض خداقوت گفت : این امنیت را مدیون زحمات شما هستیم که نزد خداوند از اجر و ثواب زیادی برخوردار هست زیرا که امنیت و آرامش را به مردم کشورتان هدیه می کنید .

تولیت آستان قدس رضوی در پایان اینگونه در حق مرزبانان دعا نمود: انشاالله خداوند و امام زمان (ع) پشت و پناه شما باشد و روز به روز سربلند تر ، قوی تر و مقتدر تر باشید .

گفتنی است در پایان این مراسم بسته های ساده افطاری نیز به مرزبانان تقدیم شد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن