اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

آیت‌الله علم‌الهدی: آزادگان تابلوی تمام نمای عزت جمهوری اسلامی هستند

کد خبر : 54226

امام جمعه مشهد گفت: آزادگان همانند ستاره‌ در آسمان این کشور برای همیشه خواهند درخشید، اکنون بیش از ۴۰ هزار آزاده تابلوی تمام نمای عزت نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: هر کسی که بخواهد پایداری در دین و مقاومت در انقلاب را درک کند، باید به تابلو آزادگان نگاه کرده، چراکه آنان تابلوی نظام را در کشور و دنیا بلند کردند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید در اندیشه سیاسی تحلیل کنید، تابلو آزادگان و ۲۸ مرداد را ببینید و راهبرد سیاسی پیدا کنید. عزت ما در قالب انقلاب و زیر پرتو نظامی است که بیش از چهل سال مردم ایستادند و جان دادند و نظام را حفظ کردند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: رزمندگان ما در دفاع مقدس جنگیدند و شهید، جانباز و اسیر شدند اما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند. دشمن را وادار به عقب نشینی کردند، همچنانکه مدافعان حرم نیز رشادتهای زیادی در این مسیر از خود نشان دادند.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد گفت: این کودتای آمریکایی انگلیسی به مدت ۲۵ سال ملت ما را در ذلت فرو برد و طی آن سیاست زندگی اجتماعی یا جنایت و آدم کشی در ۱۵ خرداد، ۱۷ شهریور و دزدیهای نجومی غیر قابل حساب از داخل به بانکهای خارجی و انواع مصیبتها رخ داد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: امروز عده ای به دنبال تطهیر شاه و پهلوی هستند و پولهایی که خانواده پهلوی دزدید و به خارج بردند را برای مزدوری خرج می‌کنند تا شاه جنایتکار را تطهیر کنند.

وی ادامه داد: آنچه مایه تاسف است، اینکه در داخل کشور برخی سیاسیون مدعی و غرب زده در تطهیر شاه قلم پراکنی می‌کنند. اگر اینها مزدور پول بگیر هستند چرا ادعای قدرت و سیاست در این کشور دارند و اگر مزدور نیستند و رایگان کار می‌کنند، چرا باید این جنایتها را تطهیر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: به افرادی که دل به اندیشه‌های سیاسی غرب زده و افرادی که با فکر غرب زدگی مدعی دخالت در قدرت این کشور هستند، دل نسپاریم و انتخاب نکنیم و آنها را جلو نندازیم.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: غربزده هایی که چشم آنها به دروازه غرب است از اینها توقع کمک دارند. اینها مردمان بزدل و ترسویی هستند و اهمیت آزادکردن جاسوسان‌شان برای این است که دنیا  افتضاح و رسوایی جهانخواری آنها را از طریق این جاسوسها و بازجویی ها نفهمد.

وی در پایان گفت: بدین جهت ۶ میلیارد دلار پول ایران را حاضر شدند با ذلت پس دهند تا جاسوسان خود را ببرند. آیا باید به این دروازه چشم بدوزیم و روی سیاست با اینها حساب کنیم و غرب را مقتدای خود قرار دهیم؟!

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن