استانی

تجمع نمادین مراسم ۱۳ آبان در دانشگاه‌های خراسان رضوی برگزار شد

کد خبر : 34181

مراسم ۱۳ آبان امسال روز دوشنبه به صورت نمادین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز علمی و دانشجویی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به درپیش بودن روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین با در نظر گرفتن رعایت مسائل بهداشتی به خاطر شیوع کرونا، تشکل‌های دانشجویی تصمیم گرفتند این مراسم، امروز به صورت نمادین و با شعار “دانشجو، مبارزه با استکبار و خدمت‌رسانی به مردم” برگزار شود.

هادی باادب افزود: در این مراسم استادان و دانشجویان در بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مرکز علمی، ظهر امروز در ورودی اصلی مراکز تحصیلی خود حضور یافته و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به دهه استکبار ستیزی، دانشجویان بسیجی سعی خواهند داشت در این ایام و در قالب ۱۵۰ گروه جهادی، در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم در حوزه‌های معیشتی، خدمات بهداشتی و درمان مثمر ثمر باشند.

مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: همچنین توزیع لوازم بهداشتی و ضد عفونی کردن نقاط پر خطر نیز در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: بسیج دانشجویی وظیفه خود می‌داند در امور اجرایی و خدمت‌رسانی شایسته به مردم از طرف مسوولان، مطالبه‌ گر جدی باشد.

باادب ادامه داد: همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، مراسم اصلی روز ۱۳ آبان فردا (سه‌شنبه) در جوار حرم مطهر رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این تجمع نمادین از نظر جمعیت اندک و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت کنترل شده برگزار شد.

مهدی طالبی افزود: در این تجمع دانشجویان و استادان این دانشگاه در گروه‌های پانزده نفره و با فاصله از هم پلاکاردهایی با مضامین متناسب با روز ۱۳ آبان، استکبار ستیزی، محکوم کردن توهین رییس جمهوری فرانسه و گرامیداشت هفته وحدت در دست داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن