اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

توجه به موضوعات فرهنگی زائران پیاده اربعین حسینی علیه السلام

کد خبر : 7508

با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، جلسه ی کارگروه استانی زائران پیاده اربعین حسینی علیه السلام برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد حسن واحدی در این جلسه گفت: جانمایی موکب ها یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران پیاده تا رسیدن آنان به مقصد است.
وی افزود: کمیته ساماندهی ایستگاه های خدمت رسان با استفاده از ظرفیت جمعیت خدمتگزار می تواند در محرز شدن مسیر زائر کمک کند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تسریع در تکمیل و ارائه طرح میزبانی خانواده های دانش آموزان توسط آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و خواستار آغاز بکار ستاد بحران، ویژه زائران پیاده توسط فرمانداری ها شد و تامین امکانات در مواجهه با مشکلات به ویژه تغییرات جوی را متذکر گردید.
واحدی بررسی و تامین کارشناسی خواسته های مسئولان کارگروه را مهم برشمرد و تصریح کرد: آگاهی از آمار زائران می تواند کمیته ها را در عمل به وظایف بهتر یاری کند.
وی خاطر نشان کرد: به منظور بالا بردن ضریب ایمنی تردد زائران، جمعیت خدمتگزار زمان مشخصی را برای ممانعت از حرکت کاروان ها در مسیر مد نظر قرار دهد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به فرآیند برگشت کاروان ها اشاره کرد و گفت: کمیته حمل و نقل بایدآمادگی لازم برای تامین اتوبوس های مورد نیاز را داشته باشد.
واحدی رسیدگی به نیازهای بهداشتی زائران، نظارت بر توزیع نذورات، اهتمام نسبت به  تدوین امور فرهنگی کاروان ها، انعکاس اطلاعات لازم توسط جمعیت خدمتگزار به مسئولان کارگروه ها را مورد تاکید قرار داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن