شهری

کشف ۲۰۱فقره انشعاب غیر مجاز آب در ۶ شهرستان خراسان رضوی

کد خبر : 33776

معاون بهره بردرای توسعه آب شرکت اب و فاضلاب خراسان رضوی از شناسایی و قطع ۲۰۱فقره انشعاب غیر مجاز آب در شش شهرستان این استان در نیمه نخست امسال خبرداد.

صبح مشهد– مهدی جهان طلب این شهرستان ها را تربت حیدریه، تایباد، مه ولات ، سرخس ، طرقبه و کاشمر اعلام کرد وافزود: تربت حیدریه با اجرای طرح پیمایش در ۳۵ روستا موفق به شناسایی و قطع ۹۹فقره انشعاب غیر مجاز آب شد.
وی با اشاره به ۴۴فقره کشفیات امور طرقبه شاندیزاظهار داشت: در شهرستان های سرخس ۳۰، تایباد ۱۹، مه ولات ۵و کاشمر هم ۴فقره انشعاب غیر مجاز کشف شده است.
وی با بیان اینکه این انشعابات علاوه بر واحدهای مسکونی در دامداری ها و واحدهای تجاری و حتی غسالخانه مورداستفاده غیر مجاز قرار گرفته است ، شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز را در راستای تحقق عدالت اجتماعی و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارت بیشتر به شبکه های توزیع و آلودگی آب شرب شهروندان عنوان کرد .
به گفته جهان طلب اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در شهرها و روستاهای استان به طور مرتب وضعیت شبکه های توزیع آب را مورد بررسی قرار می دهند .
وی با تاکید بر تداوم شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز آب تصریح کرد : با برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز ، بخشی از مشکل کم آبی مرتفع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز پس از طی مراحل قانونی و اداری با پرداخت جریمه و مطالبات شرکت به مجاز تبدیل شده و در غیر این صورت متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن