شهری

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی خراسان رضوی؛

ضرورت بهبود وضعیت سامانه‌های خورشیدی مشترکین کمیته امداد

کد خبر : 33765

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: جلسه دفتر بازار برق با معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد استان خراسان رضوی با هدف بررسی‌ساز و کارهای تعمیرات و نگهداری سامانه‌های خورشیدی مددجویان کمیته امداد در ماه جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در این جلسه مهندس کرابی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مواردی از اشکالات موجود در سامانه‌های خورشیدی مشترکین مددجوی کمیته امداد اشاره کرد؛ پس از آن مدیران کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌ها در یک جلسه مجازی به بیان نظرات خود پرداختند.
مهدی مرزبانی، مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست در رابطه با سامانه‌های خورشیدی مشترکین مددجوی کمیته امداد، اظهار کرد: ما به عنوان بازوی فنی وظیفه خود می‌دانیم در کنار همکاران کمیته امداد مشاوره لازم جهت تعمیرات، نگهداری و بهبود وضعیت سامانه‌های خورشیدی مددجویان محترم کمیته امداد را انجام بدهیم.
وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از ۱۲ شهرستان که توسط تیم فنی دفتر بازار برق انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام این بازی‌ها و تعامل با شرکت‌های تعمیرات نگهداری که از سوی کمیته امداد تعیین شدند، بتوانیم شاهد بهبود وضعیت سامانه‌های خورشیدی مشترکین کمیته امداد باشیم.
در پایان جلسه مقرر شد چک لیست‌های لازم برای بازدیدهای حضوری سامانه‌های مشترکین توسط شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی تدوین و در اختیار کمیته امداد قرار گیرد تا ابلاغ آن به شرکت‌های پشتیبانی و تعمیرات نگهداری نسبت به تکمیل ماهانه چک لیست‌ها اقدام و نتیجه آن برای بررسی فنی بیشتر به دفتر بازار برق ارجاع شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن