شهری

دبیر شورای معاونین مالی اداری سازمان ها و موسسات شهرداری مشهد منصوب شد

کد خبر : 20619

عارف عباسی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت گردشگری هفت حوض به عنوان دبیر شورای معاونین مالی اداری سازمان ها و موسسات شهرداری مشهد منصوب شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گردشگری توسعه و عمران هفت حوض، نخستین نشست شورای معاونین مالی و اداری سازمانها، شرکتها و موسسات زیر مجموعه شهرداری مشهد به میزبانی شرکت گردشگری توسعه و عمران هفت حوض و با حضور رشید صحابی؛ مدیرعامل این شرکت برگزار شد
در این جلسه پس از بازدید میدانی از منطقه ملی نمونه گردشگری هفت حوض و تشریح برنامه های آتی رسیدگی به دستور کارهای جلسه آغاز شد.
دستور کار اول که به انتخاب نماینده معاونین مالی و اداری برای رسیدگی به موضوعات مشترک سازمانها و شرکتها اختصاص داشت به اتفاق نظر حاضرین در جلسه ( مدیر کل امور مجامع و حسابرسی داخلی ، مدیر کل امور مالی و معاونین مالی و اداری سازمانها و شرکتهای شهرداری مشهد ) آقای #عارف_عباسی به عنوان دبیر شورای معاونین مالی و اداری سازمانها و شرکتها انتخاب شد.
مقرر گردید ایشان ضمن هماهنگی امورات نسبت به ترجمه صحیح دستورالعملها ، بخشنامه ها و قوانین بالادستی با همکاری سایر مسئولین شهرداری مشهد نسبت به اجرای دقیق و یکپارچه مسائل اقدامات لازم را مبذول نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن