استانی

دیدار رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید گندمکار

کد خبر : 33109

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی به همراه فرمانده هنگ مرزی درگز با خانواده شهید “گندمکار” دیدار و از خانواده معزز این شهید بزرگوار دلجویی کردند.

صبح مشهد– در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهیدان و خانواده معززشان، حجت الاسلام و المسلمین ” حسن زاده” رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی به همراه سرهنگ “فرج قنبری” فرمانده هنگ مرزی درگز و رئیس عقیدتی سیاسی این هنگ مرزی و امام جمعه شهرستان درگز؛ با خانواده شهید “عباس گندمکار” دیدار و از خانواده معظم ایشان دلجویی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین “حسن زاده” در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده شهدا سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر این ایثارگران بایستی برای تمامی خانواده های جوامع اسلامی الگو باشد .

وی الگوی حرکت مرزبانان را اهداف شهدا و ایثارگران دانسته و بیان کرد : مرزبانان مصداق واقعی ادامه دهندگان راه ایثارگران انقلاب اسلامی هستند و با افتخار در این مسیر حرکت می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان جانفشانی ها و ایثارگری شهدا را موجب افتخار و سربلندی کشورمان دانسته و خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران با حراست از ارزش های انقلاب مسیر روشنی را برای ما به جای گذاشتند.

گفتنی است ، در پایان این دیدار ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح شهید “عباس گندمکار”، از طرف فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن