اخبار مهم

انتقام جویی زن جوان در اینستاگرام

کد خبر : 32719

فردی که در شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت و انتشار اکاذیب در خصوص یکی از شهروندان کرده بود، توسط پلیس فتا شهرستان خاش دستگیر شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان شهرستان خاش مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی با انتشار مطالب کذب و غیرواقعی اقدام به هتک حیثیت و تهدید شاکی کرده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: متهم در تحقیقات اولیه ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس فتا ضمن اقرار ، انگیزه خود را از این عمل ناپسندانه انتقام جویی عنوان کرد.

سرهنگ حسن کیخا با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش، به افرادی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای شهروندان می کنند، هشدار داد: فضای مجازی مکانی مناسب برای تسویه حساب های شخصی نیست و با افراد متخلف برابر قانون جرایم رایانه ای رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir پل ارتباطی میان شهروندان بوده و آنان می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی آن را از این طریق به پلیس اعلام دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن