اسلاید شوشهری

تشکیل کمیته بحران کرونا در جبهه وفاق ایران اسلامی

کد خبر : 41908

آمار مرگ و میر ناشی از موج پنجم بیماری کرونا در مشهد ،همچنان فاجعه بار و رو به تزاید است.

به گزارش صبح مشهد، سخنگوی جبهه وفاق ایران اسلامی در گفتگو با خبر نگار ما، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایط فوق اضطراری مشهد و تاکید و دستور خاص رئیس جمهور مردمی ایران به مسئولان استانی، جبهه وفاق ضمن ابراز تاسف و اظهار همدردی با خانواده‌های متوفیان کرونا اقدام به تشکیل کمیته بحران کرونا در مشهد با عنوان “کمیته یاوران حسینی کادر درمان” نموده است.

قلندریان اظهار داشت متاسفانه در اثر بی تدبیری، تساهل و عدم همراهی و پیگیری به موقع مسوولان ذیربط مبنی بر ایجاد محدودیت تام قبل از گسترش و همه‌گیری کرونا در سفرهای تابستانی به مشهد، آمار مبتلایان و به خصوص مرگ و میرها در حد قابل توجهی افزایش یافته و مشهد را با فوق بحران سلامت مواجه نموده است.

وی هدف از تشکیل این کمیته را بررسی آنی و دقیق معضلات، نارسایی‌ها ، تنگناها واولویت های مربوطه و همچنین خدمت رسانی بی وقفه و جهادی در اقصی نقاط شهر مقدس مشهد با هماهنگی ستاد ها و واحدهای دی ربط بیان کرد.

سخنگوی جبهه وفاق گفت: این کمیته بنا دارد با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی وافراد خیر ونیکوکار ، مشکلات وتنگناهای موجود را بررسی نموده ونسبت به رفع نیازها با قید آنی تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

وی گفت: خادمان جهادی این کمیته به صورت تمام وقت واورژانسی جهت همیاری و کمک به دولت مردمی و مسوولان استانی تا عادی شدن شرایط و بازیافت سلامت شهروندان مشهد الرضا(ع) آماده به خدمت و آماده باش می باشند تا با عنایات حضرت رضا(ع) بتوانند در سایه توجهات آن امام همام، این وضعیت وخیم و پر خطر را با همراهی مسوولان و حضور خودجوش مردمی تا حد ممکن کاهش داده و به صورت کامل مدیریت نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن