اخبار مهم

بلای هولناکی که سر دو دختر نوجوان در سوپر مارکت توس آمد/در مشهد رخ داد

کد خبر : 32487

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع حادثه تخریب سقف یک سوپر مارکت در بولوار توس و جانباختن ۲دختر نوجوان و نجات یک زن توسط آتش نشانان خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا، مسعود ظهوریان اظهار کرد: عصر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش سقف یک سوپر مارکت در بلوار توس، ستاد فرماندهی آتش نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله بیش از ۳۵ نفر از آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۰، ۳۶،۷، ۱۴، ۲۳، ۴۹و ۸ را به همراه دو دستگاه جرثقیل آتش‌نشانی به محل حادثه در توس ۱۲۱ اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران و امدادگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد به دلیل نامعلومی سقف یک فروشگاه مواد غذایی به صورت کامل فرو ریخته و این حادثه منجر به محبوس شدن سه خانم در داخل یک مغازه خواروبار فروشی گردیده که آتش نشانان بلافاصله عملیات جستجو و کاوش برای یافتن زیر آوار ماندگان آغاز کردند.

وی افزود: پس از دقایقی آتش‌نشانان موفق به نجات یک زن به صورت زنده از زیر آوار شدند و در ادامه عملیات جستجو، پیکر بی‌جان دو دختر ۱۳ و ۸ ساله که به دلیل شدت حادثه و آوار در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بودند از زیر خروارها خاک توسط آتش‌نشانان خارج شد.

شایان ذکر است، همه این افراد اعضای یک خانواده‌اند و محل حادثه نیز متعلق به خود آنان بوده است که علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط حادثه با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعه کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن