اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

برگزاری مراسم تشییع همسر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد

کد خبر : 5705

پیکر مرضیه شریعتمداری همسر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از تشییع در حرم رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش صبح مشهد، مراسم تشییع ییکر همسر امیر سرلشکر صالحی و خواهر معاون اجرایی رییس جمهوری با حضور مسئولان لشگری و کشوری از مسجد ملاحیدر مشهد آغاز و در حرم رضوی طواف داده شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی بر پیکر این بانو مکرمه نماز را اقامه و پیکر وی در صحن جمهوری حرم رضوی به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استان شرکت داشتند.

نقش ارزنده همسران در موفقیت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا با اشاره به اهمیت نقش جایگاه همسران نظامی عنوان کرد: بی شک شایستگی های زنان در موفقیت همسرانشان تاثیر بسزایی دارد و این نقش در مورد همسران نیروهای مسلح پر رنگ تر و اساسی تر است.

عباس مقدسیان که در حاشیه مراسم تشییع همسر فرمانده کل ارتش سخن می گفت؛ افزود: بانوی مکرمه شریعتمداری نیز از خانواده اصیل و مذهبی و از جمله این زنان فداکار بودند که نقش زیادی در پیشرفت و پیشبرد فعالیت های همسرشان در جایگاه فرماندهی ارتش داشتند.

وی از بانو شریعتمداری به عنوان فردی متعهد و عفیفه یاد کرد و افزود: نقش ارزنده زنانی همانند ایشان در موفقیت های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی آشکار است.

رییس جمهور درگذشت همسر فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

امیر سرلشکر عطاء‌الله صالحی

فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درگذشت همسر گرامی جناب عالی موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی، برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی و برای جنابعالی دوام توفیقات مسألت دارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن