اخبار مهم

قاتل برای دلداری به خانه مقتول برگشت!

کد خبر : 28977

افتادن انگشتر و النگو از جیب قاتل در آب میوه فروشی، پازل اعتراف را تکمیل کرد

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان عامل جنایت خانه پیرزن که دست به سرقت ۵۰ میلیون تومانی طلاها زده بود، برای ردگم کنی به صحنه قتل بازگشت و راز جنایت از سوی یک دوست فاش شد. به گزارش رکنا، شب ۲۱ ماه رمضان، پیرزنی تنها در خانه اش در شهرک ولیعصر به قتل رسید. بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر راهی محل حادثه شدند. پسر مقتول در اظهارات خود به ماموران پلیس گفت: «چند ساعتی از مادرم که تنها زندگی می کرد، خبر نداشتم، برای همین نگران شدم و با او تماس گرفتم ولی کسی پاسخگو نبود. سراسیمه به خانه مادرم رفتم و وقتی به آن جا رسیدم، جسدش را دیدم.»
قاتل به صحنه قتل بازگشت
بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل، سر صحنه جرم حاضر شدند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، ماموران کلانتری به یکی از بستگان مقتول که به محل حادثه آمده بود، مشکوک شدند.
پسر مقتول به ماموران کلانتری گفت که این پسر، نوه دایی اش است و برای تسکین دادن به این جا آمده است. دقایقی بعد ماموران کلانتری به چهره و رفتار این پسر جوان مشکوک شدند. او مرتب عرق می ریخت و به شدت سراسیمه بود. همین کافی بود تا رئیس کلانتری شهرک ولیعصر موضوع را با بازپرس در میان بگذارد و در نهایت نیز دستور بازداشت این پسر صادر شد.

سرنخ پلیسی
او تحت بازجویی قرار گرفت ولی منکر ماجرا شد. این در حالی بود که دستگاه ضبط دوربین های مداربسته نیز دزدیده شده بود. برای همین پسر ۲۸ ساله تحت بازجویی بیشتر قرار گرفت اما همچنان منکر ماجرا بود. بررسی ها نشان می داد وی سابقه سرقت لوازم خودرو را دارد تا این که دوست متهم به قتل، با حضور در کلانتری، به ماموران گفت: «روزی که این پیرزن کشته شد، من با متهم بودم. ما با هم بیرون رفتیم. متهم به من گفت بیا برویم آب میوه و بستنی بخوریم. وقتی با هم بودیم، هنگامی که می خواست موبایلش را در بیاورد، ناگهان انگشتر طلایی از جیبش افتاد. او هیچ حرفی نزد و انگشتر را دوباره داخل جیبش گذاشت. وقتی می خواست پول آب میوه را حساب کند، این بار یک النگوی طلا از جیبش افتاد. او به من گفت شنیده که افرادی به بهانه دادن بسته حمایتی وارد خانه پیرزنی تنها شده و او را کشته اند. وقتی ماجرای این جنایت را شنیدم تصمیم گرفتم این حرف ها را به پلیس بگویم، شاید سرنخی باشد برای کشف راز جنایت»
اعتراف به قتل
این اظهارات کافی بود تا متهم به این جنایت اعتراف کند. او درباره قتل به ماموران پلیس گفت: «مقتول عمه پدرم بود و تنها زندگی می کرد. ما به خانه اش رفت و آمد داشتیم. هر بار که به آن جا می رفتم، طلاهایش را می دیدم و وسوسه می شدم تا این که بالاخره تصمیم گرفتم آن طلاها را سرقت کنم. آن زن طب سنتی انجام می داد. من هم به همین بهانه به خانه اش رفتم. وارد خانه شدم و با چاقوی میوه خوری او را کشتم. طلاهایش را برداشتم و دستگاه دوربین مداربسته را هم با خودم بردم.» سرهنگ کیومرث حسنوند سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: «هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.»

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن