پایتخت فرهنگ اسلامی

بیانیه حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

کد خبر : 32198

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش صبح مشهد در متن این بیانیه که به قلم حسین اکبریان محمد آبادی دبیر شاخه خراسان رضوی حزب تنظیم شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ إِذْ قالَ عیسَی ابْنُ مَرْیَمَ یا بَنی‏ إِسْرائیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقاً لِما بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْراهِ وَ مُبَشِّراً بِرَسُولٍ یَأْتی‏ مِنْ بَعْدِی اسْمُهُ أَحْمَدُ فَلَمَّا جاءَهُمْ بِالْبَیِّناتِ قالُوا هذا سِحْرٌ مُبینٌ (آیه ۶ سوره صف).

«و هنگامی که عیسی مریم به بنی اسرائیل گفت: من همانا رسول خدا به سوی شما هستم و به حقانیت کتاب تورات که مقابل من است، تصدیق می‌کنم و نیز(شما را) مژده می‌دهم که بعد از من رسول بزرگواری که نامش(در انجیل من) احمد است ،بیاید. چون آن رسول ما با آیات و معجزات به سوی خلق آمد گفتند: این سحری آشکار است.»

اقدام قبیح و گناه نابخشودنی نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت بالاترین مقام سیاسی کشور فرانسه از این حرکت توسط افرادی که نقد هولوکاست را بر نمی‌تابند و سابقه اخراج دانشگاهیان و استادان را به بهانه نقد صهیونیزم در کارنامه دارند، احساسات صدها میلیون مسلمان جهان را به شدت جریحه دار نمود و موجی از انزجاز و تنفر را ایجاد کرد.

سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و ناامیدی آنها از نتایج اسلام ستیزی سبب شد که یک بار دیگر چهره نظام سرمایه داری و استکبار بر جهانیان آشکار گردد. هجوم مجدد آنها بر چهره برترین آفریده خداوند متعال، پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) ماهیت واقعی آنها را بار دیگر عیان نمود.

همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:«ملت‌های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی‌های سیاست مداران و سردمداران غربی را نسبت به اسلام و مسلمین فراموش نکنند.»

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) به شدت محکوم کرده و از همه علمای جهان اسلام و آزادگان جهان دعوت می‌نماییم، این اقدام صهیونیستی نشریه فرانسوی را محکوم نمایند و مسلمانان فرانسه نیز آن را تحریم کنند.

همچنین انتظار داریم وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را از طریق مجاری قانونی در برخورد با این اقدام قبیح انجام دهد.

حسین اکبریان محمد آبادی، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن