شهری

تور مشهد هوایی با پروازهای امن

کد خبر : 32100

مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران است، که سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می ‌کند. شما می ‌توانید برای سفر به این شهر در قالب تورهای مسافرتی راه های بسیار زیادی را امتحان کنید.

صبح مشهد– ازجمله این موارد می توان به سفر با هواپیما، قطار و یا اتوبوس اشاره کرد. اگر می خواهید زمان کمی را در مسیر رفت و آمد بگذارنید، می توانید از تور مشهد هوایی استفاده کنید. درادامه بیشتر در این باره بحث خواهیم کرد، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری دراین زمینه کسب کنید درادامه با ما همراه باشید.

بهترین زمان برای سفر به مشهد چه زمانی است؟

فصل تابستان به دلیل تعطیلات دانش آموزان و برخی مشاغل تعداد مسافران به این شهر چندین برابر می شود. البته باید بدانید این شهر تابستان های بسیارگرمی دارد و گاهی دمای آن تا ۴۰ درجه نیز می رسد. با این وجود بسیاری از افراد فصل تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب می کنند.

در فصل پاییز می توانید تور هوایی مشهد را ارزان و با قیمت بسیار کمتری خریداری کنید. زیرا دراین فصل شهر مشهد به علت باز شدن مدارس و دانشگاه ها خلوت باشد بنابراین سبب می شود مسافران کمتری وارد آن شوند. به صورت کلی می توانید تورهای سفر به این شهر را در فصل‌ های سرد سال با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید.

ازجمله فصل های پرطرفدار برای سفر به این شهر، فصل بهار است بخصوص مسافران تور نوروز مشهد. دراین فصل به دلیل آب و هوای مناسب این شهر، مسافران بسیار زیادی وارد آن می شوند و طبیعتا قیمت تورهای مسافرتی نیز نسبت به فصل های دیگر بیشتر است.

البته دراین میان بسیاری از افراد نیز به دنبال این هستند تا مناسبت های خاص در حرم مطهر باشند. دراین مناسبت ها حال و هوای خاصی در حرم حکم فرماست که سبب جذب مسافران زیادی می شود. اگر می خواهید دراین مناسبت ها به مشهد سفر کنید، باید از ماه ها قبل بلیط قطار و یا هواپیما را توسط آژانس مجری سفر مثل فارا گشت رزرو کنید.

توجه داشته باشید اگر دغدغه شلوغ بودن و ازدحام ندارید، فصل بهار بهترین زمان برای سفر به این شهراست. هوای فصل بهار در شهر مشهد بسیارمتعادل است و امکان بازدید از سایر مناطق توریستی را برای شما فراهم می کند.

نوع روز وسیله نقلیه سفر به مشهد

تور هوایی، که معروف است به تور مشهد با هواپیما. در این حالت تور با هواپیماهای با بلیط چارتر مشهد یا با بلیط سیستمی برگزار می شود. به علاوه خدمات اقامت در هتل های ۲ الی ۵ ستاره و یا هتل آپارتمان های معروف.

 

در کنار آنها گشت دیدنی های مشهد و ترانسفر فرودگاهی به صورت اختیاری امکان پذیر است. که در صورت دلخواه می توانی از کارشناسان تور فارا گشت بخواهی به لیست برنامه های این سفر اضافه کنند.

معرفی جاذبه های دیدنی شهر مشهد

شهر مشهد یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ایران محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد. برخی از این موارد را در ادامه بررسی می کنیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با ما همراه باشید.

حرم امام رضا(ع)

از مهم ترین جاذبه های گردشگری مذهبی این شهر می توان به حرم امام رضا اشاره کرد. حرم مطهر امام رضا(ع) در نیمه شرقی این شهر قراردارد، که  شما می توانید به راحتی با اتوبوس و یا تاکسی به آنجا بروید.

آرامگاه فردوسی

آرامگاه فردوسی در ۲۵ کیلومتری شهر مشهد قراردارد، که معماری آن شباهت بسیار زیادی به تخت جمشید و پاسارگاد دارد. شما می توانید با کمک سفر تور مشهد هوایی از آرامگاه این شاعر بزرگ دیدن کنید.

شاندیز

شاندیز در بخش غربی شهر مشهد قراردارد، که دارای آب و هوای بسیار مطبوع و جذابی است. شما می توانید با رفتن به این مناطق هم به رستوران های جذاب آن بروید  و هم از آب و هوای مطبوع آن لذت ببرید.

پارک های آبی

شهر مشهد دارای پارک های آبی بسیار متنوعی است که می توانید در فصل تابستان به خوبی از آن بهره ببرید. این پارک های آبی در برخی زمان ها تخفیف های هیجان انگیزی برای مشتری می گذارد، که می توانید از آن ها استفاده کنید.

چگونه به مشهد سفر کنیم؟

برای سفر به مشهد راه های متفاوتی وجود دارد. اگر حال و حوصله رانندگی دارید، می توانید با اتومبیل شخصی خودتان به این شهر سفر کنید. درغیر این صورت می توانید برای سفرهای زمینی از قطار و یا اتوبوس استفاده کنید.

اگر می خواهید در هزینه‌ های سفر تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید، بهترین راه سفر با اتوبوس است. البته این روش ممکن است کمی برای شما خسته کننده باشد. اگر می خواهید سفر زمینی راحتتری داشته باشید، می توانید بلیط قطار رزرو کنید. تور زمینی مشهد فارا گشت با قطار هزینه بسیار کمتری نسبت به  تور هوایی دارد، البته باید زمان بیشتری را در مسیر رفت و آمد باشید. اما اگر می خواهید همراه با خانواده با هزینه مناسب تری سفر کنید، بهترین انتخاب برای شما سفر با قطار است.

اگر دغدغه قیمت و هزینه های سفر را ندارید، می توانید با انتخاب تور هوایی مشهد در کمترین زمان و در کمال راحتی سفر کنید. سپس می توانید از فرودگاه های این شهر به راحتی به نقاط مختلف آن با تاکسی، مترو و یا اتوبوس سفر کنید.

اقامت در مشهد

شما برای اسکان در این شهر گزینه های بسیارزیادی را پیش رو دارید. قیمت هتل ها و مسافرخانه های حرم معمولا بسته به فاصله ای که از حرم امام رضا(ع) دارند، متفاوت خواهد بود. آن دسته از هتل هایی که به حرم نزدیکترند، قیمت بالاتری نسبت به هتل های دورتر دارند. تنوع مکان های اقامتی در این شهر بسیار بالا است و شما به راحتی می توانید متناسب با بودجه خود مکان مناسبی را انتخاب کنید.

اگر می خواهید خودتان پیاده تا حرم بروید، بهتر است هتل های نزدیک به حرم را انتخاب کنید. زیرا معمولا مسیرهای منتهی به حرم ترافیک های بسیارسنگینی دارد و امکان رفت و آمد با وسیله نقلیه کمی سخت خواهد بود.

چه سوغاتی را می توانیم از مشهد تهیه کنیم؟

زمانی که صحبت از سوغات مشهد می شود، معمولا به یاد بسته های زعفران جذاب این شهر می افتیم. برخی از دیگر سوغات این شهر شامل زرشک، ادویه های چندرنگ، نقل ونبات، سجاده های ترمه، نمد و گلیم هستند.

مراکز خرید بسیار زیادی در این شهر وجود دارد، که شما می توانید با مراجعه به آنان تمامی وسایل مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

وقتشه بری تور مشهد هوایی

در این مطلب درباره سفر به مشهد و تور هوایی مشهد بحث کردیم، شما می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید. اگر می خواهید به مشهد سفر کنید، پیشنهاد می کنیم  برای رزرو تور مشهد ( فارا گشت https://faragasht.com ) را و در کنارش این مقاله را به دقت مطالعه کنید. تا اطلاعات کافی را دراین زمینه کسب کنید. سپس راه مناسبی را برای سفر به شهر مشهد را با ارزانترین قیمت انتخاب کنید و اقامت خوبی را هتل های آن داشته باشید.

برای برنامه ریزی سفر با هواپیما به مشهد  از تهران یا هر شهر دیگر که سکونت دارید، با این آژانس در تماس باشید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. بسیار مطلب زیبا و ارزنده ای درباره مشهد بود. لذت بردم وقتی دیدم از تمام امکانات و برنامه های تفریحی و زیارتی مشهد در این مطلب درج شده است.
    بحث شیرین سفر همیشه تازگی داره و وقتی از جزییات گفته می شود بیشتر به دل می نشیند.
    خوبیه مشهد هم به این است که هم با هواپیما و هم با قطار میشه رفت. پس برای همه می تونه مناسب باشه. امیدوارم که باز هم بتوانم فرصت کنم با تور به مشهد سفر کنم و همه این موارد را بار دیگر مشاهده کنم.
    متشکرم از شما بابت این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن