شهری

با حضور مدیران اجرایی، عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی و اعضای شورای اسلامی شهر؛ نمایشگاه کالای ایرانی در مشهد گشایش یافت

کد خبر : 16763

دو نمایشگاه تخصصی مرتبط با تولید داخلی و کالای ایرانی عصر پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش صبح مشهد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور مدیران اجرایی استان، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و هیأت های خارجی برگزار شد، گفت: دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی همزمان با دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از امروز تا ۱۱ تیر جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
علیرضا هوشنگ نژاد افزود: در این چارچوب ۲۰۰ شرکت تولیدکننده کالاهای ایرانی در قالب ۶۰۰ غرفه در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. از این مساحت دو هزار مترمربع به فضای نمایشگاه تخصصی فرش اختصاص دارد.
وی ادامه داد: پارسال نیز ‘نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی’ از پنجم تا ۹ مرداد با حضور ۲۵۰ شرکت اقتصادی در قالب ۵۰۰ غرفه در فضایی به گستره شش هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد. گستره نمایشگاه کالای ایرانی کنونی نسبت به پارسال ۲۰ درصد و در تعداد شرکت کنندگان ۱۵ درصد رشد کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بازرگانان افغانستان و پاکستان در نمایشگاه امسال حضور جنبی داشته و با حضور آنها نشست تخصصی در محل نمایشگاه روز دهم تیر ماه برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه کالاهای ایرانی با ۴۰ درصد تخفیف نسبت به سطح بازار عرضه می شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن