اخبار مهم

کار کثیف و قبیح مرد مشهدی با همسر و دو دخترش / او حتی مرد دیگری را هم به خانه می آورد!

کد خبر : 31626

این مرد معتاد به شیشه با رفتاری جنون‌آمیز ضمن انواع آزار و شکنجه‌هایی که درباره همسر ۳۰ ساله‌اش اعمال می‌کرد، در اوج بی‌رحمی، این زن را درون یک صندوق فلزی می‌انداخت و اجاقی را زیر صندوق روشن می‌کرد و گاه ضمن داغ کردن اندام او با چاقو جراحاتی بر تنش وارد می‌آورد.
به گزارش صبح مشهد زن شکنجه‌دیده مدت ۲۱ روز در شکنجه‌گاه خانگی تحت اسارت قرار داشت و شوهرش، او و دو دختر خردسالش را از آب و غذا محروم می‌کرد و ضمن رفتار وحشیانه با مادر، با مشت و لگد به جان فرزندان او می‌افتاد و آزار و اذیت آنها را برای ساعت‌ها ادامه می‌داد. خبرنگاری که در یکی از جلسات دادگاه با این بانوی شکنجه‌دیده گفت‌و‌گویی انجام داده، نوشته است: چند ماه گذشته،- «اعظم که دیپلمه انسانی است، با روسری بلندی دست‌هایش را می‌پوشاند تا برش‌های عمیقی را که شوهرش با لبه شکسته یک سینی فلزی وارد آورده، پنهان کند. صورت و گردنش پر است از علائم سوختگی که حالا بعد از ۱۰ روز فاصله از شکنجه ۲۱ روزه، هنوز بهبود نیافته است. اعظم و دخترانش یک شبانه‌روز به علت جراحات وارده در بیمارستان بستری بوده‌اند.اعظم و شوهرش ۱۲ سال است که با هم زندگی می‌کردند و در این مدت انواع خشونت‌ها را نسبت به اعظم انجام داده تا حدی که اعظم سه بار گواهی پزشکی قانونی گرفته و علیه شوهرش شکایت کرده است، اما بعد به علت ترس از تهدیدهای شوهرش و بی‌پدر شدن بچه‌هایش، شکایت‌های خود را پس گرفته است.به گفته اعظم، شوهرش از ابتدای ازدواج مواد مصرف می‌کرد. اوایل معتاد به تریاک بود که بعد به کریستال و شیشه روی آورد.روز دوم فروردین سال گذشته پدرشوهر اعظم که با آنها زندگی می‌کرد، برای سفر کوتاهی به قوچان رفت و بعد شوهر اعظم، زن و بچه‌هایش را به طبقه پایین خانه برد، پرده‌ها را کشید و شروع به آزار و اذیت آنها کرد. او پاهای زنش را به لوله گازی در اتاق پشتی قفل کرد، دست و دهانش را هم با دستمال بست تا صدایی از او به گوش همسایه‌ها نرسد و آنگاه به شکنجه‌اش پرداخت.در مدت ۲۱ روزی که اعظم و دو دخترش در خانه محبوس بودند، هیچ غذایی نبود که حتی دختران بخورند، پدر بچه‌ها هم وقتی از خانه بیرون می‌رفت، در را قفل می‌کرد تا کسی نتواند از اتاق بیرون برود.به گفته اعظم، شکنجه‌ها و آزارهایی که توسط شوهرش دیده بسیار وحشتناک بوده و اصلاً کار یک انسان با روان سالم نبوده است. شوهرش او را داخل صندوق فلزی می‌انداخت و درش را قفل می‌کرد تا از نبود اکسیژن خفه شود.

گاهی هم زیر صندوق آهنی اجاق گازی را روشن می‌کرد و پاهای او را می‌سوزاند. یکی دیگر از شکنجه‌هایش این بود که پارچه‌ای را آتش می‌زد و روی بدن برهنه همسرش می‌انداخت یا با چاقو تمام بدن اعظم را برش می‌داد و بعد او را روی سیمان پشت‌بام خانه می‌کشید تا حدی که لباسش پاره می‌شد و جراحت‌های بدی بر تنش می‌نشست.اعظم تعریف می‌کند در جریان اسارت ۲۱ روزه‌اش یک شب شوهرش مردی غریبه را به خانه آورد و به مرد غریبه گفت تو همسرم را می‌شناسی و با هم رابطه داشته‌اید، مرد که اوضاع زن و بچه‌ها را دید از خانه بیرون رفت و به پلیس زنگ زد تا اینکه مأموران سررسیدند.شوهر اعظم را که فرار کرده بود، پس از دستگیری بازداشت کردند و اعظم و دو دخترش توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند و تحت مراقبت بهزیستی قرار گرفتند. هانیه و هدیه هانیه دختر بزرگتر اعظم تازه وارد ۸ سال شده و هدیه دختر کوچکترش ۵ سال دارد. هانیه باید امسال کلاس اول خود را می‌گذراند اما بعد از اینکه دو ماه به مدرسه رفته، پدرش دیگر به او اجازه مدرسه رفتن نداده است. فک و سه دندان هانیه در مدت زندانی بودن در خانه، توسط پدرش شکسته است و هدیه هم توسط پدرش کتک‌های زیادی خورده است. به گفته مادرشان، این دو دختر در زمان ۲۱ روز زندانی بودن، هیچ غذایی نخورده بودند که پس از نجات توسط پلیس و موافقت سازمان بهزیستی خراسان رضوی هر دو دختر به یک مرکز خیریه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست منتقل شدند.به گفته یکی از مسئولان مرکز خیریه، حال دختران از نظر روحی بهتر شده، اما هنوز وقتی صدای در را می‌شنوند، از اینکه شاید پشت در کابوس پدر در انتظارشان باشد، می‌ترسند. هانیه و هدیه وقتی به پارک می‌روند، از اینکه ممکن است پدرشان را ببینند، واهمه دارند. مجازات مرد شکنجه‌گر وکیل مدافع اعظم خبر داد دادگاه کیفری خراسان رضوی مرد شکنجه‌گر را به ۱۵ سال حبس تعزیری بابت زندانی کردن مادر و دو دختر محکوم کرد و ۶ ماه حبس تعزیری هم بابت کودک‌آزاری و پرداخت دیه برای این مرد در نظر گرفت. وی در‌خصوص جزئیات این حکم گفت: شوهر اعظم به تحمل ۱۵ سال حبس تعزیری بابت آدم‌ربایی از طریق حبس و مخفی کردن اعضای خانواده، ۱۰ سال حبس تعزیری بابت شروع به قتل همسر، ۶ ماه حبس تعزیری بابت کودک‌آزاری، ۵ سال حبس تعزیری از نظر صدمات و جراحات وارد شده به مادر و دو فرزندش و همچنین پرداخت دیه از جنبه خصوصی جراحات وارد شده به بدن اعظم محکوم شده است که با توجه به قانون مجازات اسلامی اشد مجازات یعنی ۱۵ سال و ۶ ماه حبس برای شوهر اعظم قابل اجرا است.
منبع:روزنامه ایران

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن