شهری

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای مشهد/ ۱۳۱۶ اخطار صادر شد!

کد خبر : 31281

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی مشهد گفت: از ابتدای امسال از هزار و ۳۱۶ ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای این بخش جلوگیری شده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، عباسعلی بادیانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا به عاملان این تعداد ساخت و ساز غیرمجاز اخطار داده شد و برای ۵۵۵ ساختمان برچسب توقف عملیات نصب شد و ۸۰ ملک نیز پلمب گردید.

وی با بیان اینکه روستاها محل تولید و تولد هستند و در صورت عدم مراقبت و نظارت در ساخت و ساز و روند امور جاری در روستا، صدمات فراوان می‌بینند ادامه داد: هم اکنون نظارت بر ساخت و ساز ۶۸ روستا در بخش مرکزی مشهد بر عهده این شرکت است.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی مشهد گفت: صیانت از بافت روستا و حفظ روند تولید و اشتغال روستایی در جلوگیری از مهاجرت به شهرها نقش موثر دارد.

وی افزود: از زمستان پارسال تاکنون هزار متر خاکبرداری و آیلندگذاری در جاده‌های روستایی بخش مرکزی مشهد انجام شده و آسفالت ۱۳۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع معابر این روستاها با همکاری بنیاد مسکن در دستور کار است که در صورت تامین قیر و انجام این میزان آسفالت شاهد انقلاب در آسفالت معابر روستایی خواهیم بود.

بادیانی ادامه داد: پارسال در مجموع ۵۲ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستاهای بخش مرکزی مشهد انجام شد.

وی با بیان اینکه دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است گفت: بخش مرکزی این شهرستان با ۶ دهستان و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین بخش روستایی کشور است که شامل دهستانهای تبادکان، کارده، کنه‌بیست، توس، میان ولایت و درزآب می‌باشد.

در حاشیه این نشست دو تفاهم‌نامه همکاری به صورت جداگانه میان شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد با خانه مطبوعات خراسان رضوی و بهزیستی مشهد به امضا رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن