اخبار مهم

قتل فجیع یک جوان با چاقوی خودش / در مشهد رخ داد

کد خبر : 30551

درگیری لفظی بین چند جوان پراید سوار در مشهد به جنایت تلخی منتهی شد.
به گزارش صبح مشهد «قاتل‌های ناخواسته» افرادی هستند که پس از ارتکاب به جنایت تازه متوجه می‌شوند که اصلا مقتول را نمی‌شناخته‌اند. همچون درگیری سرنشینان یک خودرو و راکبان یک موتورسیکلت که چندهفته پیش در خواجه‌ربیع سر یک ترمز نابجا با هم درگیر شدند و در میانه این نزاع خیابانی یکی از آن‌ها کشته شد.
این افراد اغلب با غرور کاذب ناشی از همراه داشتن چاقو مترصد فرصتی هستند تا زور بازوی نداشته‌شان را به رخ دیگران بکشند، هر چند که زور قانون همیشه بیشتر بوده است.

به گزارش رکنا، شامگاه جمعه نیز ماحصل یک نزاع خیابانی، به جاماندن جسد جوانی حدودا بیست‌وسه ساله در بیمارستان امام زمان(عج) بود. جوانی که ساعتی پیش خودش آتش‌بیار معرکه‌ای خیابانی می‌شود، اما در پی رقاصی چاقوها به دست مالکان بی‌تجربه‌شان، شاید بتوان گفت که برای اولین‌بار چاقو دسته خودش را برید و موجب کشته شدن صاحبش شد.

درگیری خیابانی در مشهد رنگ خون گرفت
ماجرای این پرونده که قاتل و مقتول هر دو سوار بر خودروی پراید بودند شامگاه جمعه در محله مهرآباد مشهد رقم خورد.

در روایت اولیه از این پرونده – بر اساس اعترافات ابتدایی متهمان دستگیر شده – متهم به قتل و قاتل سوار بر خودروهایشان در حال عبور از خیابانی بوده‌اند که به دلایل نامشخصی با یکدیگر چشم در چشم می‌شوند و نگاه‌هایشان به هم گره می‌خورد.

یکی از آن‌‌ها با پرخاش به دنبال علت این نگاه برمی‌آید. طرف مقابل هم که جوان بوده، جواب سربالایی به او می‌دهد و همین کل‌کل ساده و بچگانه منجر به پیاده شدن سرنشینان دو خودرو می‌شود.

خوش‌رقصی چاقو در جنجال خیابانی / جوان مشهدی به قتل رسید
مقتول پس از پیاده شدن، دست به جیب می‌شود و همان ابتدای جنجال که یک کل‌کل ساده بوده، چاقوی ضامن‌دارش را بیرون می‌کشد. حرکتی که طرف مقابل را جری کرده و او هم با بیرون کشیدن چاقو اقدامی متقابل انجام می‌دهد.

درخشش تیغه‌های فلزی چاقو‌ها، آتش نزاع را بیشتر می‌کند و در کمتر از چند ثانیه با تغییر مسیر از یک کل‌کل به نزاعی تمام عیار تبدیل می‌شود.

مقتول در پاسخ به حمله‌های متهم به قتل چند ضربه‌ به او می‌زند، که با پاسخی سوزنده‌تر و محکم‌تر به زمین کوبیده می‌شود و برخاستن از او گرفته می‌شود. زمین‌گیر شدن او موجب پا پس کشیدن دوستانش می‌شود، اما طرف دیگر درگیری که زخمی و خشمگین بوده با همان چاقو یکی دیگر را هم زخمی کرده و از محل می‌گریزد.

با اعلام درگیری به پلیس و اورژانس، ۲مجروح این حادثه از سوی تکنسین‌های اورژانس پزشکی به بیمارستان امام زمان(عج) منتقل می‌شوند. اما جوان بیست‌وسه ساله تاب نمی‌آورد و باوجود تلاش نیروهای درمانی این بیمارستان جان می‌بازد.

مأموران انتظامی که برای بررسی این نزاع خونین راهی محل و بیمارستان شده بودند، پس از اعلام مرگ این مرد جوان، موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام می‌کند.

سلاخی جوان مشهدی در خیابان / مردان پراید سوار قتل فجیعی رقم زدند
قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد با حضور شبانه در بیمارستان و بررسی جسد، هم‌زمان با صدور دستور انتقال مقتول به پزشکی قانونی، گروهی از کارشناسان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی را مأمور شناسایی ضارب و دستگیری عاملان این نزاع خیابانی می‌کند.

دستگیری ۳متهم و فرار متهم اصلی در صحنه قتل جوان مشهدی
کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در منطقه درگیری، تحقیقات خود را درباره این پرونده جنایی آغاز می‌کنند که منجر به دستگیری ۳نفر از افراد دخیل در این نزاع خونین می‌شود. سرآخر با اطلاعاتی که دستگیرشدگان در اختیار مأموران گذاشتند، هویت متهم اصلی پرونده شناسایی می‌شود که تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری او ادامه دارد.
منبع: شهرآرا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن