اخبار مهم

رابطه پنهانی مرد زندار با دختر ۲۵ ساله/اعتراف دختر عاشق پیشه به قتل زن باردار در مشهد+جزئیات

کد خبر : 29946

دختر ۲۵ ساله ای که عاشق مردی شده بود، به قتل فجیع همسر باردار وی اعتراف کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روزنامه خراسان، ساعت ۲ بعدازظهر بیست و چهارم آبان سال ۹۱، جسد زن بارداری در منزل مسکونی صاقع در منطقه گلشهر مشهد کشف شد.

بررسی های پلیس نشان می داد که زن ۳۵ ساله با همسرش اختلافاتی داشته است؛ بنابراین به دستور مقام قضایی، همسر مقتول بازداشت شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت. در بررسی های بیشتر مشخص شد، مرد جوان با دختر ۲۵ ساله ای به نام «م.الف» ارتباط دارد و گاهی دختر جوان به منزل او رفت و آمد می کرده است.

این گزارش حاکی است: دختر جوان نیز چند روز بعد بازداشت شد اما ارتکاب قتل را انکار کرد. این در حالی بود که در تحقیقات مشخص شد دختر جوان ۱۰ روز قبل از وقوع جنایت به منزل مقتول رفته و کلید منزل را سرقت کرده است ولی دختر جوان این اتهامات را رد کرد و تنها داشتن رابطه با همسر زن باردار را پذیرفت. پس از گذشت مدتی از این ماجرا، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی که با نظارت مستقیم قاضی «موحدی راد» قاضی ویژه قتل عمد عملیات اطلاعاتی و پلیسی خود را ادامه می دادند به سرنخ های مستندی از حضور دختر جوان در منزل مقتول به هنگام وقوع قتل دست یافتند.

بنابراین وی دوباره به پلیس آگاهی احضار شد و مورد بازجویی های فنی قرار گرفت. در حالی که او همچنان به بی گناهی خود اصرار داشت وقتی در برابر شواهد موجود قرار گرفت به ناچار یکشنبه گذشته لب به اعتراف گشود و گفت: من عاشق «ح» (همسر مقتول) بودم و او را خیلی دوست داشتم ولی او همواره به من دروغ می گفت که می خواهد با من ازدواج کند. من به قصد قتل همسر باردارش به منزل او نرفتم فقط می خواستم زندگی آن ها را با گفتن حقیقت ماجرا خراب کنم چرا که خانواده ام از ماجرای رابطه من و «ح» خبر داشتند و آبرویم رفته بود ولی با یکدیگر درگیر شدیم که من او را کشتم و طلاهایش را نیز سرقت کردم.

تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این پرونده جنایی در حالی ادامه دارد که طبق شواهد موجود تنها یک هفته به تولد پسر مقتول باقی مانده بود که در این حادثه جان سپرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن