اخبار مهم

ماجرای‌جنایت‌مسلحانه‌در‌تاریکی‌شب!

کد خبر : 30405

مهاجمان مسلحی که سر قرار با ام وی ام سواران آمده بودند، با شلیک گلوله، جنایت هولناکی را در تاریکی شب رقم زدند و از محل گریختند.

به گزارش صبح مشهد، این حادثه حدود ساعت ۴۰ دقیقه بامداد در ابتدای جاده روستای امرغان پس از آن رخ داد که جوان ۲۷ ساله ای به نام احسان به همراه یکی از دوستانش به سمت جاده روستایی امرغان حرکت کردند. آن ها که طبق بررسی های مقدماتی با چند جوان دیگر قرار گذاشته بودند، از خودروی ام وی ام ۳۱۵ پیاده شدند ولی ناگهان طرف های مقابل که مسلح بودند با شلیک گلوله، «محسن-د» (دوست همراه احسان) را هدف گرفتند. وقتی محسن خون آلود بر زمین افتاد، بلافاصله احسان پیکر مجروح او را درون خودرو ام وی ام انداخت و به طرف بیمارستان شهیدهاشمی‌نژاد حرکت کرد. وقتی کادر درمانی مجروح را به بخش اورژانس بردند، احسان نیز از شدت ترس سوار بر خودرو به طرف منزل خودشان فرار کرد و خودرو را در منطقه ابوطالب گذاشت.

او سپس ماجرای تیراندازی را به مرد ۴۷ ساله بنگاه داری که از رفاقت آن ها آگاه بود، اطلاع داد و از او خواست تا وضعیت «محسن» (مجروح) را جویا شود. «ز» وقتی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رسید که «محسن» جان خود را از دست داده بود و قاضی ویژه قتل‌عمد به همراه کارآگاهان اداره جنایی و سروان کبوتری (رئیس پاسگاه هلالی) مشغول تحقیق در این باره بودند. قاضی احمدی نژاد که به اظهارات متناقض «ز» درباره چگونگی اطلاع از ماجرای جنایت مسلحانه، مشکوک شده بود بی درنگ دستور بازداشت وی را صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مهاجمان مسلح فراری و دیگر عوامل مرتبط با این قتل هولناک ادامه یافت. به دستور مقام قضایی رسیدگی به پرونده این جنایت در حالی به کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی واگذار شد که بررسی های مقدماتی از ردپای یک دختر نیز در این ماجرا حکایت دارد.

منبع: روزنامه خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن