اخبار مهم

راز مرگ عابر پیاده درساعت مچی شکسته!/در خراسان رخ داد

کد خبر : 30403

ساعت ۶ صبح یکی از روزهای گرم تیرماه پیکر بی‌جان مردی حدوداً ۵۰ ساله در ابتدای بزرگراه کاشمر به شادمهر، رئیس پلیس، بازپرس شعبه دوم دادگاه عمومی، نماینده پزشکی قانونی و دیگرعوامل انتظامی این شهر را به محل مورد نظر کشاند.
به گزارش صبح مشهد، مشاهده صحنه مرگ مشکوک این مرد، می‌توانست افکار و احساسات هر بیننده‌ای را ساعت‌ها به خود مشغول کند و با وجودی که هویت این مرد در اولین ساعات مشخص شد، ولی علت مرگ دلخراش او همچنان در هاله‌ای از ابهام بود.
قاضی ” رضا فتوحی راد ” دستورات لازم را در خصوص بررسی علت و چگونگی این حادثه تلخ صادر و کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی به همراه کارشناس خبره تصادفات پلیس راه کاشمر تحقیقات دقیق خود را آغاز کردند تا شاید به سرنخی در زمینه علت مرگ این مرد برسند. عقربه‌های ساعت مچی شکسته مرد که در ساعت ۸:۳۰ از حرکت باز ایستاده بودند و زمان مرگ او را گواهی می‌دادند از چشم کارشناسان پلیس دورنماند.

گواهی عقربه‌های ساعت و نظریه پزشک قانونی، که هردو زمان مرگ مرد را در ساعت ۲۰:۳۰ شب اعلام می‌کرد به تحقیقات پلیس جان تازه‌ای داد و فقط شیشه‌های خرد شده موجود در اطراف جسد کافی بود تا فرضیه تصادف مرد عابر با یک دستگاه کامیونت ایسوزو قوت بگیرد.
دوربین‌های سرعت سنج این مسیر هم حرکت کامیونت ایسوزو با یک چراغ روشن که از محل حادثه می‌گریخت را به خوبی ثبت کرده بودند و دیری نپایید که اشک‌های سرد راننده کامیونت در پلیس آگاهی کاشمر، غبار صفحاتِ خالیِ پرونده مرگ مشکوک مرد را شست تا حقایق جای خود را به اما و اگرها بدهد.
بی‌توجهی به جلو راننده کامیونت متواری از صحنه تصادف که در نظریه اولیه کارشناسان تصادفات اعلام شد “معادله مجهول رازمرگ عابر پیاده را روشن ساخت.

منبع: روزنامه خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن