شهری

طی نامه ای خطاب به شهردار مشهد؛

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد استعفا داد!

کد خبر : 30028

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد طی نامه ای خطاب به شهردار مشهد از این سمت استعفا داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با تقدیم استعفا نامه خود به محمدرضا کلائی از سمت خود کناره گیری کرد.
شهریار آل شیخ در بخشی از نامه استعفا خود آورده است؛ “سپاس خداوند را که فرصتی یافتم تا در روزهایی پر فراز و نشیب و توام با رکود و تحریم و بحران هایی چند باره، به همراهی همدلانه افرادی سخت کوش و توسعه نگر، مدتی به شهرم خدمت کنم.
قریب به دو سال و ۹ ماه تصدی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد را به عهده داشته ام و نزدیک به یک سال و نیم است که مسئولیت سرمایه های انسانی شهرداری نیز به این حوزه افزوده شده است. در این مدت تمام کوشش و تلاش خود را به کار گرفته ام تا هر آنچه از دستم بر می آید برای رشد و ارتقاء این حوزه انجام دهم.
با هدف سامان بخشی به سازمانی بزرگ و گسسته، با پیشینه صد ساله، قوانین متداخل و متناقض با سنت ها و رویه های خاص و ارتباط لحظه ای و مستمر با زندگی مردم که دشواری تغییر را در آن صد چندان می کند، مجموعه فعالیت ها آغاز و انجام شد. اقداماتی که برخی در گستره ملی و بین المللی بازتاب داشته و برخی در لبه دانش و فناوری روز دنیا انجام شده است .
تهیه و تصویب ساختار سازمانی شهرداری پس از ۱۱سال، ایجاد نظام بودجه ریزی عملیاتی و برش های منطقه ای و سازمان ها برای اولین بار در کشور، ایجاد مناطق شهرداری الکترونیک برای اولین بار در کشور، ایجاد سوپر اپ شهروندی شهر من، ایجاد مرکز نوآوری شهری، ایجاد گروه شهر خلاق، کسب عنوان شهر یادگیرنده، هماهنگی استقرار دفتر مرکزی آیتا، یکپارچه سازی سیستم های مالی، اصلاح فرآیندهای اداری، ایجاد نظام پاسخگویی، ایجاد نظام ارزیابی عملکرد، ایجاد داشبورد مدیریت شهری، ایجاد سامانه فاش ( فضای اطلاع رسانی شفاف) به عنوان کامل ترین مجموعه انتشار اطلاعات در کشور، ایجاد سامانه یکپارچه منابع انسانی، نظام سامانه های یکپارچه و اطلس روستاهای حریم مشهد بخشی از اقدامات انجام شده در معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد طی این مدت است.

با همه امکانات خود چه به عنوان رئیس کمیسیون برنامه ریزی کلان شهرها و چه به عنوان عضو کمیته مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام، کوشیده ام تا قوانین و نظامات امور شهرداری ها اصلاح شود.
وی در بخش دیگری از متن استعفا خود آورده است؛ ضمن تشکر از آقای تقی زاده خامسی که اینجانب را لایق این مسئولیت دانستند و سپاس از جنابعالی که ادامه این مسئولیت به پشتوانه حمایت شما میسر شد، و ضمن تشکر از همه مدیران و همکاران ارجمندم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد که مرهون حمایت آنان هستم، و همچنین همفکری معاونین سابق برنامه ریزی شهرداری مشهد که امید دارم خداوند همواره ایشان را به سلامت دارد، تشکر می کنم و امیدوارم در حفظ و توسعه کیان مجموعه ای که پایه گذاری کردند، شرمنده نباشم.
از صمیم قلب آرزو می کنم اصلاح قوانین در سطح ملی و ضوابط در سطح شهرداری ها، با مهندسی مجدد فرآیندها که با تاکید جنابعالی آغاز شده، در کاهش مراجعات، کوتاه شدن رویه ها، حذف گردش کارهای و امضاهای غیر ضرور و سلامت و شفافیت به نتیجه برسد و صرفه جویی ناشی از آن و مدیریت بهتر منابع در انتخاب و اجرای پروژه ها بتواند مدیریت شهری را به نهادی کارآمدتر تبدیل کند.
در ادامه آمده است؛ همچنان خود را بر همان عهدی که بستم پایبند می دانم، در تکمیل و مساعی هر بخشی از برنامه ها و کارها، هر چه در توان دارم در هر جا که باشم به انجام رسانم. امیدوارم که همه آنانی که مرهون حمایت و تلاش هایشان هستم، قصور اینجانب را ببخشند و عفو و دعای خود را دریغ نفرمایند. از این پس نیز هر جا که باشم اندیشه ای جز پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان ندارم و چون گذشته و با همان ایمان، ادامه خواهم داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن