اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

خانواده شهدای مشهد به عنوان سفیران فرهنگ ایثار در سال ۲۰۱۷ معرفی شوند

کد خبر : 1690

استاندار خراسان رضوی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خانواده شهدای استان به عنوان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ارتباط با سایر کشور های اسلامی در رویداد مشهد ۲۰۱۷ تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علی رضا رشیدیان» در دیدار با قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: تحقق این مهم زمینه را برای توسعه مولفه های طرح ملی ایثار و رشد دیپلماسی عمومی کشور فراهم می کند. وی افزود: استانداری برای بررسی ابعاد مختلف این طرح ملی و فراهم سازی فضا برای استفاده حداکثری از آن؛ آماده برگزاری جلسات مشترک با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

تقویت دیپلماسی عمومی
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف دولت در مشهد ۲۰۱۷ تقویت دیپلماسی عمومی کشور است، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه فرزندان این بزرگواران به عنوان سفیران ایثار و شهادت، می توان با جامعه ایثارگری کشورهای اسلامی آشنا شد و تعاملات را در این حوزه افزایش داد. رشیدیان همچنین بر لزوم بهره گیری از مساعدت های بخش خصوصی، دانشگاهی، نخبگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و آستان قدس رضوی برای اجرایی شدن این طرح در سطح گسترده تاکید کرد. سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید با تمام توان برای اجرایی شدن این طرح ملی تلاش خواهد کرد.
سردار انصاری همچنین در سفر به مشهد مقدس در مرکز توانبخشی والدین شهدا حضور یافت و با آن ها دیدار کرد. در این دیدارها انصاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پدران و مادران این غیورمردان را یادگاران این افتخارآفرینان دانست و خدمتگزاری به آنان را از اولویت‌های بنیاد عنوان کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن