اقتصادیستون اصلی

تحقق نهضت گازرسانی در دولت تدبیر و امید/ در سال گذشته هر دو روز یک روستای استان گاز دار شد

کد خبر : 10915

به گزارش  صبح مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در گفتگو باخبرنگاران با بیان این مطلب که در سال گذشته هر دو روز یک روستای استان گازدار شده است گفت: طی چهار سال اول دولت تدبیر و امید نهضت عظیم گازرسانی روستایی در این استان محقق شد.
وی اظهار کرد: میانگین اتصال هر دو روز یک روستا به شبکه سراسری گاز کشور آمار شگفت انگیزی است که این مهم در دولت تدبیر و امید به ثبت رسید.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وعده مدیران شرکت گاز مبنی بر اتمام پروژه های گازرسانی روستایی خراسان رضوی تا ابتدای سال ۹۷ گفت: با تلاش و همدلی بخش‌های مختلف دستگاههای اجرایی استان نهضت عظیمی در توسعه شبکه های گازرسانی ایجاد شده است.
رشیدیان گفت: هم‌اکنون ۷۲ شهر و یکهزار و ۴۸۲ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند. همچنین عملیات گازرسانی به ۵۴۳ روستای در حال اجرا و کلنگ ۵۰۰ روستا نیز با جمعیتی بیش از پنج هزار خانواده طی ماههای آینده به زمین زده خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بحمدالله دولت تدبیر و امید در حوزه های اجرایی و زیر بنایی اقدامات بسیار خوبی را به مردم ارائه داده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” افزود: امسال باید تمامی جهت گیری ها در راستای حرکت موثر برای تحقق شعار سال باشد.
وی گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب، یکی از رویکردهای اساسی دولت تدبیر و امید تحقق عدالت توزیعی و اجتماعی در اقصی نقاط کشور است که طی چهار سال اول دولت تدبیر و امید اقدامات شاخصی در این حوزه صورت گرفت.
رشیدیان، رسیدگی همه جانبه به روستاها با رویکرد جلوگیری از حاشیه نشینی و افزایش ماندگاری در روستاها را یکی از مواردی دانست که با جدیت طی چهار سال گذشته دنبال شده و به فضل الهی ادامه خواهد داشت.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مقایسه آمار گازرسانی دولت تدبیر و امید با دولتهای گذشته نشان از عزم جدی مسئولان به بحث محرومیت زدایی و توسعه متوازن مناطق گوناگون استان دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن