استانیاسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

رحمانی فضلی در مشهد اعلام کرد: هیچ نگرانی از انتخابات آتی ریاست جمهوری نداریم/وزارت کشور متولی تامین اعتبار مشهد ۲۰۱۷ نیست

کد خبر : 1997

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد  بعداز ظهر امروز عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان برگزاری اجلاس استانداران سراسر کشور که در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد دانشگاهی این شهر برگزار شد در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: قطعاً در زمینه موضوع پدیده تخلف‌های گسترده‌ای صورت گرفته و ما با متخلفان این موضوع به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه موضوع پدیده جزو مسائل بغرنج مشهد به حساب می‌آید، ادامه داد: این به خاطر اهمال و اقداماتی است که از صدر تا ذیلش با تخلف صورت گرفته است.

وزیر کشور نحوه فروش سهام و بحث کاربری‌های مجموعه پدیده شاندیز را که در گذشته انجام شده تخلف دانست و بیان داشت: نمی‌دانم در آن زمان مسئولان کجا بودند و شک نکنید که با آنها برخورد جدی خواهیم داشت.

وی از رفع مشکلات قانونی پدیده خبر داد و خاطرنشان کرد: هیأت مدیره این مجموعه نیز تغییر کرده و افراد متعهد که این کار برایشان هیچ سودی ندارد در مصدر امور قرار گرفتند.

رحمانی‌فضلی متذکر شد: دولت تنها برای احقاق حقوق سهامداران و ضرر نکردن مردم وارد عرصه تخلف پدیده شده است.

وزیر کشور همچنین در خصوص موضوع مشهد ۲۰۱۷ اظهارداشت: مشهد ۲۰۱۷ به عنوان یکی از مهمترین موضوعات کشور مطرح است و پیگیری‌های لازم را درخصوص این رویداد بزرگ در دست پیگیری داریم.

وی با بیان اینکه وزارت کشور متولی تأمین اعتبار این موضوع نیست، اعلام کرد: با این حال پیگیری‌های لازم را در این زمینه داریم و همکاری‌های لازم را به آقای جنتی در این خصوص انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص سرنوشت بودجه ۱۶۰ میلیارد تومانی کشف‌رود که مصوبه سفر هیأت دولت به استان خراسان رضوی است، اذعان داشت: در این زمینه اطلاع خاصی ندارم و باید موضوع را از شخص استاندار پیگیری کنیم.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: این قرارگاه با مسئولیت معاونت اول ریاست جمهوری تشکیل شده و برنامه‌های ۱۲گانه‌ای را نیز در قالب پروژه‌های متعدد به تصویب و ابلاغ رسانده‌اند.

وی با اشاره به ۲۵۰ پروژه مصوب این قرارگاه درخصوص موضوع اقتصادمقاومتی تصریح کرد: نحوه اجرای کار نیز در حال پیگیری است ضمن اینکه موانع کار و مشکلات پیش رو نیز در روند ارزیابی قرار دارد.

* ۳ جلسه با حضور سران قوا در محضر رهبر معظم انقلاب با موضوع آسیب‌های اجتماعی

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه اقتصادمقاومتی در ۳ استان آذربایجان شرقی، کرمان و لرستان یادآور شد: وزارت کشور نیز به عنوان جانشین این قرارگاه برنامه‌های متعددی را درخصوص عملیاتی کردن این موضوع مهم تهیه و تدوین کرده است.

وزیر کشور درخصوص موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: ۳ جلسه ظرف ۶ ماه گذشته با حضور سران قوا و مسئولان دستگاه‌های مختلف در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شده که به پایش اولویت‌های میدانی در حوزه آسیب‌های اجتماعی پرداخته است.

*هیچ نگرانی از انتخابات آتی ریاست جمهوری و فعالیت احزاب نداریم

وی تشریح کرد: سازمان کاری این برنامه نیز قرار بود تعریف شود و این سازمان در حال آماده شدن است.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص وجود جریان‌های مخالف دولت و برپایی تجمع‌های غیرقانونی اظهارداشت: با هر اقدام غیرقانونی مقابله می‌کنیم و با این حال هیچ نگرانی از انتخابات آتی ریاست جمهوری و فعالیت احزاب در سطح کشور نداریم.

وی با اشاره به افزایش فعالیت احزاب، روزنامه‌ها و سایت‌ها در دولت تدبیر و امید متذکر شد: کسانی که رعایت اخلاق را نمی‌کنند چه علنی و چه غیرعلنی با آنها برخورد داشته‌ایم.

وی همچنین درمورد عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی از یکی از منتخبان مردم در مجلس خاطرنشان کرد: این کار اقدامی ناپسند بود که بنده دستورات لازم را به صورت محرمانه به نیروی انتظامی درخصوص برخورد با این اقدام را داده‌ام.

وی همچنین در واکنش به سوالی درخصوص تغییر استانداران نیز گفت: تغییر استانداران بعد از ارزیابی‌ها صورت خواهد پذیرفت و باید گفت ما با موضوعاتی که منافع نظام را تحت‌الشعاع قرار دهد تعارفی نداریم همچنین استاندار خراسان رضوی را هم اگر قرار بود عزل کنیم دعوتش را نمی‌پذیرفتیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن