استانی

نخستین جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین برگزار می شود

کد خبر : 32300

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، از برگزاری نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور در آستانه روز جهانی پست (۱۷مهرماه) خبر داد.
نخستین جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین برگزار می شود

صبح مشهد– مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، از برگزاری نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور در آستانه روز جهانی پست (۱۷مهرماه) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: موضوع این جشنواره “نقش خدمات پستی در مبارزه با ویروس کرونا” است که با دعوت از همه کاریکاتوریست‌های کشورمان، به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا، جامعه بهداشت و درمان کشور در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار گرفتند و مورد ستایش اقشار مختلف جامعه واقع شدند. شرکت ملی پست هم در این مقطع زمانی، در راستای حفظ سلامت عمومی و کمک به مردم برای کاهش تردد و ماندن در خانه، با تمام ظرفیت و بدون تعطیلی، خدمات خود را بیش از گذشته ارائه داد.

عمیدی ادامه داد: کارکنان شرکت ملی پست، مانند کادر درمان، ایثارگرانه، سلامت و جان خود را به‌خطر انداختند و چند نفر از کارکنان این شرکت نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، با این‌حال متأسفانه تاکنون آن‌چنان که شایسته است اهمیت کار آن‌ها دیده نشد.

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست اضافه کرد: این جشنواره می‌کوشد ضمن یادآوری شرایط حساسی که همه کشور و جهان را تحت تأثیر قرار داده، اهمیت خدمات پست و کارکنان آن، به‌ویژه نامه‌رسان‌های عزیز را در این شرایط بحرانی نشان دهد و با زبان هنر از آن‌ها قدردانی نماید.

لازم به ذکر است مطابق مقررات این جشنواره، هر شرکت‌کننده می‌تواند بدون هرگونه محدودیت تکنیکی، حداکثر ۳ اثر را به نشانی اینترنتی دبیرخانه (cartoon.iranpost@gmail.com) ارسال نماید. آثار نباید پیش از این در جشنواره‌های دیگر برنده شده باشند و آخرین مهلت ارسال آثار نیز ۱۰ مهرماه خواهد بود.

علاوه بر آن، برای ۳ اثر برتر جشنواره به‌ترتیب ۴۰میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و در مراسمی که به‌مناسبت روز جهانی پست (هفدهم مهرماه) برگزار می‌شود، از برگزیدگان تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

علاقه مندان می‌توانند فایل پوستر اختصاصی نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور “کبوتر زرین” را از اینجا دریافت نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۸۵۳۲۳۸۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن