استانی

پیام تبریک دبیر حزب اسلامی ایران زمین و رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی به آقایان قالیباف و قاضی زاده هاشمی

کد خبر : 29114

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی و دبیر حزب اسلامی ایران زمین در پیامی انتخاب آقای دکتر قالیباف به عنوان رییس جدید مجلس شورای اسلامی و همچنین سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی به عنوان نائب رئیس مجلس یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش صبح مشهد، مجتبی آرین منش در این پیام تبریک خطاب به دکتر محمد باقر قالیباف آورده است: کسب رأی اکثریت نمایندگان محترم ملت شریف ایران و انتخاب جنابعالی که از فرماندهان سال‌های پرافتخار دفاع مقدس و از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی، نشان از شایستگی، توان بالای علمی و مدیریتی و تعهد شما دارد.
بی تردید اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم و تجارب ارزنده جنابعالی در سال‌های پیشین خدمت، سرمایه‌ای بزرگ و مبارک است که ان‌شاالله یاری‌گر جنابعالی در انجام موفق مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته‌اید خواهد بود.
امیدوارم همانگونه که در سنگرهای گوناگون خدمت، توفیقات فراوانی داشته‌اید، در این مسئولیت خطیر نیز، با عنایات الهی، جامعه و نظام اسلامی ما از برکات تلاش‌های جنابعالی بهره‌مند گردد.
اینجانب برای جنابعالی به عنوان ریاست مجلس و جناب قاضی زاده عزیز به عنوان نائب رئیس مجلس یازدهم که هر دو برآمده از دیار خراسان و سرزمین خورشید نیز می باشید و هم‌چنین رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس که نشانه وحدت و همدلی منتخبین ملت است، یک بار دیگر تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی برایتان مسئلت می نمایم.

مجتبی آرین منش، رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی و دبیر حزب اسلامی ایران زمین خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن