اخبار مهم
موضوعات داغ

ماجرای قتل رومینا اشرفی ۱۳ بار در ایران تکرار شده است / جزییات قتل ۱۳ زن

کد خبر : 29066

اسمش “رومینا اشرفی” بود، حدودا ۱۳ ساله که عکسش امروز در تمام خبرگزاری ها و کانال های خبری منتشر شد. سرنوشت غم انگیز او افکار عمومی جریحه دار کرد تا جایی که ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دستور ویژه ای را در این خصوص صادر و دادستانی هم به عنوان مدعی العموم در این پرونده وحشتناک ورود کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از اختصاصی رکنا، رومینا پس از اینکه از ازدواج با پسر مورد علاقه اش به نام بهمن ناامید شد تصمیم گرفت با این پسر ۳۵ ساله فرار کند. اقدامی بچه گانه که می شد با تنبیه او به طرز دیگری رومینا را سر عقل آورد. اما ماجرا اینطور رقم نخورد تا اینکه پدر رومینا ۳۷ ساله که فکر می کرد آبرویش برباد رفته است دست به کار اشتباهی زد. پدر عصبانی در گام نخست رومینا را خفه می کند اما هنگامی توان این اقدام را نداشت سر او را با داس بیخ تا بیخ برید.

در ادامه، پدر رومینا با چشمانی اشک بار، داس و لباس خونی از خانه بیرون آمد و بعد شیون های یک مادر: دخت.. دختر….دخترررررررم و اینبار اشک های همسایه ها هم به ضجه های مادر غم دیده اضافه می شود. با اعترافات پدر رومینا او دستگیر و تحقیقات برای زوایای پنهان این فاجعه ادامه دارد.
اظهارات ۲ مرد
عموی رومینا در گفتگویی که در این خصوص داشته بهمن را فردی متقلب می داند که قصد بازی کردن با آبروی رومینا را داشته؛ اما بهمن در اظهاراتش عنوان کرد که قصد ازدواج با رومینا را داشته که پدر او مخالفت کرده است.

به بهانه قتل دردناک رومینا اشرفی سرنوشت دخترانی که سرنوشت ۱۳ دختر و زن که سرنوشت شان مانند “رومینا اشرفی” بود

۱۳۸۷ و قتل شهین نصراللهی

۱۲ سال پیش بود که شهین نصراللهی توسط برادرش در روستای دزلی مریوان با انگیزه ناموسی به قتل رسید. پس از این اقدام تعدادی کمی از انجمن های مدنی قصد داشتند با سوءاستفاده از این حادثه این قتل را سیاسی جلوه دهند که خوشبختانه موفق نشدند.

۱۳۸۸ و قتل مادر ۱۶ ساله به سبک قتل رومینا اشرفی

یک سال بعد از این ماجرا در مریوان اتفاقی شبیه به اتفاق شهین نصراللهی رخ داد. اینبار زنی ۱۶ ساله که مادر یک کودک ۲ ساله هم بود در وسط خیابان توسط برادرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید. این زن بی گناه که یک شوهر معتاد هم داشت هنگامی که با مرد غریبه در حال حرف زدن بود به قتل رسید.
۱۳۹۰ و قتل عام ۳ دختر جوان توسط پدر با سبک رومینا اشرفی

پدری خلافکار به نام مراد سیاه پس از اینکه از زندان آزاد شد تصمیم به قتل ۳ دختر خود می گیرد. او در اعترافاتش گفت: من در زندان به سر می بردم و همسرم هم در این مدت رهایم کرده بود و می دانستم آینده دخترانم چیزی جز سیاهی نیست و با فقر و بدبختی زندگی سختی خواهند داشت. به این خاطر تصمیم به قتل دخترانم به نام های مهسا، مهتاب و لادن گرفتم. شاید مراد سیاه از آینده خبر داشت و می دانست امکان ندارد دختران بی گناه او زندگی موفقی داشته باشند.

۱۳۹۱ و قتل به روش رومینا اشرفی به خاطر ازدواج اجباری

قتل دختری بی گناه در سقز در آن سال جنجال زیادی به پا کرد. این دختر جوان به دلیل امتناع از ازدواج اجباری توسط برادر بی رحمش به قتل رسید.

۱۳۹۲ و قتلی دیگر به روش رومینا اشرفی

دختری ۱۷ ساله خوشحال از اینکه زمان زیادی تا ازدواج با پسر موردعلاقه اش نمانده بود در حال آماده شدن برای مراسم خواستگاری بود که همه چیز رنگ خون به خود گرفت.

اختلافات آنقدر زیاد بود که پدر خانواده وقتی راضی به ازدواج دخترش شد همه تعجب کردند به جز دختر ۱۷ ساله که در پوست خود نمی گنجید. دختر ۱۷ ساله شب خواستگارش اش با ضربه چاقو پدر جان باخت و رویای زیبای این دختر و پسر خیلی زود پایان یافت.

۱۳۹۷ و قتل دختر ۱۲ ساله

حدودا ۲ سال پیش بود که خبر قتل دختری ۱۲ ساله احساسات مردم را جریحه دار کرد. پدر این دختر هنگامی که با اصرار دخترش برای خرید کامپیوتر روبه رو شد یک لحظه از کوره در رفت و دسته گلش را با دستان خالی از پول خفه کرد.
قتل ۶ دختر بی گناه در سال ۱۳۹۸ به سبک رومینا اشرفی

پرونده اول: پدر تهرانی دخترش را به دلیل نافرمانی از دستورات این قاتل بزرگوار به قتل رساند. انگیزه قاتل واقعا جای بحث دارد.

پرونده دوم: برادر بی وجدان خواهر ۱۴ ساله خود را در شهرستان خنداب استان مرکزی به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رساند.

پرونده سوم: پدری در شهرستان جم بوشهر دختر ۷ ساله اش را که فکر می کرد با فوتش به جای بهتری منتقل می شود به قتل رساند. پدر باهوش و مهربان به بهانه خرید مرغ مینا که گویا دختر ۷ ساله به این پرنده علاقه مند بود، فرزندش را به خارج از خانه برد و دختر ۷ ساله اش را درحالی که در آغوشش بود خفه کرد.

پرونده چهارم: یک سال قبل پدری در تهران دختر و همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رساند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن