اخبار مهم

مرد جوان شکم زن ۲۴ ساله اش را با چاقو درید/ قتلی که همسایه ها را به وحشت انداخت!

کد خبر : 28896

مشاجره خونین در همدان منجر به قتل زن جوان شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: درگیری خونین و حمله‌ور شدن زن و شوهر با چاقو به سمت یکدیگر در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر همدان سبب مرگ زن جوان شد.
سرهنگ جمشید باقری روز چهارشنبه بیان کرد: ساعاتی پیش همسایگان یک منزل مسکونی با شنیدن صدای جر و بحث شدید یک زوج، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند.

دعوای زن و شوهر همدانی رنگ خون گرفت
وی اضافه کرد: ماموران بی درنگ در این محل حضور یافته اما با جسد بی جان زن ۲۴ ساله ای به همراه جسم خونین مرد جوان مواجه می شوند که زن جوان پیش از رسیدن به بیمارستان به علت اصابت چاقو به ناحیه شکم جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مرد ۲۷ ساله نیز بر اثر اصابت چاقو به شدت مجروح و توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهر همدان منتقل شد و هم اینک در اتاق عمل جراحی است.

مرد جوان همدانی زن ۲۴ ساله اش را با چاقو کشت
سرهنگ باقری بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این زوج غیر بومی از یکسال پیش با هم اختلاف خانوادگی داشتند که این اختلاف منجر به درگیری شدید آنها در روز حادثه شده و آنها با چاقوی آشپزخانه درگیر و به یکدیگر ضربه وارد کردند.

وی با بیان اینکه این دومین قتل در سالجاری است اظهار داشت: در قتل نخست نیز که دهم اردیبهشت سالجاری رخ داد ۲ نفر سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ فردی ۵۰ ساله را به قصد سرقت خودرو، به قتل رسانده و جسدش را در مجاورت کوه «خورزنه» واقع در انتهای شهرک شهید بهشتی رها کردند.

سرهنگ باقری ادامه داد: متهمان به قتل هنگام تعقیب و گریز و خروج از حوزه استحفاظی همدان با کمک پلیس راه ساوه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن