اخبار مهم

شباهت پسر ۷ ساله به پسرخاله پدرش، راز مادرش را فاش کرد

کد خبر : 28715

زن جوان که متهم است هفت سال با پسرخاله شوهرش رابطه پنهانی داشته و از او فرزندی به دنیا آورده است

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا زن جوان که متهم است هفت سال با پسرخاله شوهرش رابطه پنهانی داشته و از او فرزندی به دنیا آورده است، صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد. در جلسه دادگاه شوهر این زن با نشان دادن برگه آزمایش «دی ان ای» به قضات گفت: پزشکان قانونی با این آزمایش فاش کردند که این بچه متعلق به من نیست.
ماجرای این رابطه پنهانی زمانی فاش شد که همسر مرد خیانتکار متوجه پیام‌های عاشقانه شوهرش با یکی از زنان فامیل شد و کار به درگیری کشید. پس از این ماجرا شوهر فریبا نیز به شباهت پسر ۷ ساله‌اش با پسرخاله خود مشکوک شد و به پزشکی قانونی رفت و کارشناسان پس از آزمایش دی ان ای اعلام کردند، این پسر بچه فرزندش نیست.

بدین ترتیب زن و مرد خیانتکار با شکایت همسران خود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی فیروزه‌ای رنجبر مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه زن جوان در جایگاه ایستاد و باطرح شکایت به دادرسان دادگاه گفت: من وشوهرم دو فرزند داریم و از زمانی که او وضعیت مالی‌اش بهتر شد احساس کردم روابط‌اش با من سرد شده تا اینکه به طور اتفاقی یک روز که از مسافرت برگشتیم متوجه پیام‌های عاشقانه شوهرم با زن پسرخاله‌اش شدم درحالی که بشدت شوکه شده بودم بعد از مدتی متوجه شدم او برای این زن خودرو خریده و از درآمد ماهیانه‌اش به او پول می‌دهد. تصمیم گرفتم موضوع را با شوهر فریبا درمیان بگذارم. آنگاه فریبا در برابر قضات ایستاد و با انکار رابطه پنهانی‌اش گفت: حرف‌های این زن را قبول ندارم و من هیچ رابطه‌ای با شوهر او نداشتم.

مدتی قبل بین من و شوهرم اختلاف پیش آمده بود و من از پسرخاله او خواستم که بین ما میانجیگری کند. درباره آزمایش پزشکی هم مطمئنم اشتباهی رخ داده است.سپس مرد جوانی که متهم به داشتن رابطه پنهانی بود به قضات گفت: همسر من دچار توهم شده است من هیچ رابطه‌ای با این زن نداشته‌ام.قضات دادگاه برای بررسی بیشتر این پرونده دستور انجام آزمایش دوباره از پسر ۷ ساله را صادر کردند تا با تکمیل تحقیقات حکم لازم در این پرونده صادر شود
|

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن