اجتماعیزندگی
موضوعات داغ

جنجال جدید ستاره اسکندری بعد از کشف حجاب در تلویزیون

کد خبر : 24458

 

سریال جدید شبکه سه سیما با بازی ستاره اسکندری در حالی به روی آنتن می رود که کشف حجاب وی چند ماه قبل مورد اعتراض متدینین جامعه قرار گرفته است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا، پخش مینی سریال «گیله‌وا» این روزها دوباره در دستور کار تلویزیون قرار گرفته است.
تیزرهای پرتعداد این سریال که ظاهرا تعمدا تصاویر هنرپیشه را نیز در خود جای داده است، مورد تعجب بسیاری از مخاطبان تلویزیون واقع شده است.
چند هفته قبل نیز سریال ترور خاموش با بازی این هنرپیشه به روی آنتن رفته بود.

مسئولان صداوسیما با این توضیح که سریال ترور خاموش پیش از کشف حجاب این بازیگر تهیه شده است، نسبت به اعتراضات واکنش نشان دادند.
حالا به فاصله کمی از پخش سریال ترور خاموش دومین سریال نیز با بازی این هنرپیشه به روی آنتن می‌رود.
اگرچه مسلما این سریال هم قبل ازکشف حجاب این فرد در ترکیه تهیه شده اما حضور مجدد وی برای افرادی که اطلاعی از زمان ساخت این سریال ندارند سوال برانگیز شده است.

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری (زادهٔ ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه) بازیگر و عکاس اهل ایران است.

لاله اسکندری زاده آذر ماه سال ۱۳۵۴ در تربت حیدریه است. او دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ بود. او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های بی‌شماری داشته‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌باشد. لازم است ذکر شود ایشان از سال ۱۳۸۷ تا کنون با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت خود را ادامه داده‌است. وی خواهر ستاره اسکندری نیز می‌باشد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن