اجتماعی

مدیر عامل انجمن یاوران سلامت مطرح کرد؛

مردم فهیم ایران تحریم و کرونا را شکست خواهند داد/ رعایت استاندارد های غذایی پیش نیاز زندگی سالم است

کد خبر : 28668

سیستم ایمنی بدن ما در مقابل برخی از ویروس ها و بیماری ها کاهش یافته و استفاده از مواد غذایی آماده، غذاهای فست فودی، کنسروها و موادی که دارای هورمون بوده عامل اصلی این مساله بوده است!

مدیر عامل انجمن یاوران سلامت گفت: کرونا ، داعیه کدخدایی آمریکایی ها در جهان را زیر سوال برد و به خوبی نشان داد، ابرقدرت پوشالی که توان مقابله با این ویروس منحوس را ندارد در سایر زمینه ها هم حرف جدی برای گفتن ندارد! به گزارش صبح مشهد ، رعنا وثوق در گفتگوی خبری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری میفرماید نترسید امریکا چیزی ندارد و همچون یک توپ خالی است وآمریکا تنها حرف میزند ادامه داد: صحبت های شیرین مقام معظم رهبری در تمام دنیا به دل مردم نشست و صحبت اخیر ترامپ در امریکا ( تزریق وایتکس ) باعث تمسخر همه ملت های جهانی نسبت به حرف نسنجیده وی شد.
وی افزود: با لطف خداوند توانستیم در ماه مبارک رمضان با دو تهدید تحریم و کرونا به بهترین نحو ممکن بجنگیم و از این جنگ پیروز بیرون بیاییم چراکه به گفته خود مقام های سازمان بهداشت جهانی، ایران در راه مقابله و کنترل ویروس کرونا در رده اولین ها قرار داشته و ما تمام این ارامش را مدیون رهبری های داعیانه مقام معظم رهبری، خون رنگین حاج قاسم سلیمانی و تلاش مجاهدت گونه جامعه پزشکی کشورمان هستیم.

مدیر عامل انجمن یاوران سلامت که سازمان مردم نهادی است، در ادامه خاطرنشان کرد: مردم و دولت در مقابله با ویروس کرونا تا حد قابل توجهی موفق بودند و این همبستگی و همدلی مردم نشان می دهد که نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج مردمی در کنار شبکه بهداشت به خوبی عمل نموده و ما هم به بهترین نحو مثل سرباز در خدمت قشر زحمت کش پزشکی خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه بایستی خود را همیشه در برابر هجمه ها و تهدیدات حتی بیولوژیکی مصون نگه دارد، ادامه داد، امروزه به دلیل استفاده ار برخی رژیم های نامناسب غذایی، مقاومت بدن در برابر ویروس ها و باکتری های مضر کاهش یافته که ضروری است رعایت استانداردهای لازم در موضوع غذا و سلامت با جدیت بیشتری دنبال شود.
رعنا وثوق تشکیل سازمان جهانی حلال توریسم توسط دکتر محمد شریف ملک زاده را اقدامی شگرف و مهم برای تدوین استاندارد های غذایی سلامت در جهت تولید محصولات غذایی با کیفیت و ایمن دانست و خاطر نشان ساخت: با رعایت اصول بهداشتی و رعایت ۴ اصل حلیت، سلامت، کیفیت و اصالت کالا و خدمات به راحتی می توانیم برای سالهای آینده زندگی کنیم و یک فرد سالم و سلامت می تواند یک دنیا را سالم نگه دارد.

رعنا وثوق متذکر شد: فعالیت جامعه پزشکی زحمتکش آمیخته با اخلاص بسیارارزشمند است و مردم ما این مطلب که پرستاران و پزشکان نجات دهنده جان ما در وضعیت بحرانی کرونا بوده اند را بدرستى درک کنند ولی نکته مهم تر این است که مردم با یک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری ، کمک شایانی به حفظ سلامت جامعه و نیروهای حافظ بهداشت آنان خواهند داشت! طبق آمارها جامعه خدوم پزشکی و پرستاری تا کنون بیش از یکصد شهید تقدیم سلامت مردم کرده است.

رعنا وثوق که همزمان رئیس هیات مدیره انجمن مراقبت زیبایی مشهد و نیز موسسه نهاد مردمی یاوران سلامت را نیز دارد ، ضمن تشکر از مردم برای عملی کردن شعار در خانه بمانیم افزود:استان خراسان رضوی به خاطر وجود استانداری همچون اقای رزم حسینی مثل خورشیدی تابان در وضعیت خطرناک کرونا خوش درخشید و همچنین جناب مهندس جعفری معاون سیاسی اجتماعی استانداری و جناب موسوی مدیر کل دفتر اجتماعی و سازمان های مردم نهاد و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی آقای دکتر بحرینی و همچنین شورای اسلامی شهر مشهد و سرکار خانم رمارم که انصافا زحمت کشیدند. باید اعتراف کنم مردمان با ریشه و با اصالتی داریم که در زمان جنگ و مشکلات پا به پای هم در مشکلات ایستادیم و مقابله کردیم.

وی ادامه داد، صنف آموزشگاه داران زیبایی بانوان هم در کنار سایر اقشار جامعه، با تعطیلی کسب و کار خود به حفظ سلامت مردم و جلوگیری از زنجیره انتقال بیماری کمک شایان و ۳ ماه سخت را گذرانده اند که لازم است مسئولین و کمیسیون اموربانوان استانداری سرکار خانم طهماسبی که جا دارد از ایشان تشکر ویژه ای نمایم، سازمان فنی و حرفه ای و سایر دستگاه های مسئول با اعطای تسهیلات از قشر مظلوم آموزشگاه داران که اغلب سرپرست خانوار نیز هستند، حمایت نمایند.
وی در ادامه گفتگو یک بار دیگر با تاکید بر این که امروزه سیستم ایمنی بدن ما در مقابل برخی از ویروس ها و بیماری ها کاهش یافته، خاطر نشان ساخت: استفاده از مواد غذایی آماده، غذاهای فست فودی، کنسروها و موادی که دارای هورمون بوده عامل اصلی این مساله بوده است.
رعنا وثوق با اشاره به اینکه ما باید به دامان طبیعت برگردیم و استفاده مادی و طبیعی را هدف خود قرار داده ایم، بیان کرد: سازمان جهانی حلال توریست به ریاست دکتر محمد شریف ملک زاده وزیر اسبق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دولت دهم که عضو هیات علمی دانشگاه نیز می باشند، طی یک تحقیقات مفصل ۲۰ ساله دستورالعمل هایی در خصوص کیفیت و سلامت مواد غذایی را تدوین نموده و آن را در در اختیار تولید کنندگان مواد غذایی، رستوران داران و همه مراکز عرضه غذا در سطح جهانی قرار می دهد تا با رعایت اصل حلیت ، کیفیت و اصالت کالا وخدمات ، جامعه جهانی را ایمن در برابر هر گونه ویروس های مضر و خطرات احتمالی پیش رو قرار دهد.
وی خاطر نشان سخت: اگر همه از برنامه های این موسسه تبعیت کنند، سلامتی بهتر و تضمین شده ای خواهند داشت.
وثوق همچنین از مردم خواست در خرید مواد غذایی، استانداردهای سلامت را از تولید کنندگان طلب کنند و بدانند محصولی که خرید می کنند از چه مشخصاتی بر خوردار است! آیا طبیعی است؟ ارگانیک یا ماشینی است تا بتوانند سلامت و آرامش را در جامعه حفظ نمایند.
مدیر عامل انجمن یاوران سلامت در پایان گفتگو، آشتی و بازگشت به دامان طبیعت را یگانه راه تضمین و ایمن سازی جامعه در برابر خطرات و عوامل تهدید کننده بیولوژیکی یا هر گونه دیگر دانست و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی، بر لزوم برنامه ریزی های مدون برای حفظ آرامش و سلامت روانی خانواده بویژه کودکان و نوجونان در دوران پسا کرونا تاکید و از مردم خواست با رعایت اصول بهداشتی و مراقبت از خود و دیگران درحفظ سلامت جامعه و همچنین جان مدافعان سلامت ، جدیت و اهتمام بیشتری داشته تا با توکل به خدا همه جهانیان از شر این ویروس منحوس خلاصی یابند.
سلیمانی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن