اخبار مهم

عکس های عروسی زن جوان درد سرساز شد / عروس های مشهدی مراقب باشند

کد خبر : 28567

فردی با دسترسی به عکس‌های خصوصی یک خانم در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری کرد.
سردار عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری و متهمان پنچری خودرو‌های شخصی خبر داد.

سردار بهدانی فرد گفت:در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی توسط فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سوءاستفاده از عکس های عروسی
او افزود: شاکیه در اظهارات خود اعلام کرد که شخصی ناشناس از طریق اکانت اینستاگرام وی، برای دایرکت یکی از دوستانش پیام ارسال و موفق به دریافت عکس‌های عروسی او شده و آن‌ها را در بین آشنایان منتشر کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با هماهنگی قضائی و رعایت حقوق شهروندی فرد مظنون به عنوان مطلع به پلیس فتا احضار شد که با توجه به اظهارات وی ابعاد جدیدی در ارتباط با پرونده فوق رمزگشایی شد.

پنچر کردن لاستیک همسر عروس خانم
سردار بهدانی فرد با تاکید بر اینکه شخصی با اکانت واتس آپ و اینستاگرام شاکیه پیام‌هایی مبنی بر دوستی و علاقه مندی به متهم دستگیر شده ارسال کرده است، افزود:شخص مذکور نیز پس از دریافت پیام از شاکیه اغفال شده و بر همین اساس اقدام به پنچرکردن لاستیک برخی از خودرو‌های اهالی به ویژه خودروی همسر شاکیه کرده و همچنین هدایایی نیز خریداری و به خواست متهم اصلی پرونده در مکانی مشخص جاسازی کرده است.

استفاده از سیم کارت سوخته و کارت ملی عروس خانم
او گفت: با تلاش همه جانبه و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، هویت و موقعیت مکانی متهم اصلی پرونده شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و معترف شد که از آشنایان شاکیه است که سیم کارت سوخته و کارت ملی شاکیه را برای رفع ایراد تحویل گرفته و از طریق دفتر خدمات ارتباطی آن را تعویض کرده است.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم با جایگذاری سیم کارت مورد نظر بر روی گوشی خودش اقدام به فعالسازی واتس آپ نموده و از آنجا که نام کاربری اینستاگرام شاکیه را می‌دانسته به صورت حدسی در قسمت رمز عبور، کدملی وی را وارد و موفق به دسترسی به اکانت مربوطه شده است.

او گفت: متهم در ادامه با طرح دوستی، ۲ نفر از اهالی را اغفال و با تحریک آنان لاستیک خودرو‌های مدنظر را پنچر و اقدام به سرقت هدایای جاسازی شده از افراد اغفال شده کرده است.

ردپای ۳ متهم دیگر
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود:پرونده مربوطه پس ازانجام تحقیقات نهایی و مستندسازی ادله دیجیتال، به همراه سه متهم پرونده برای صدور کیفرخواست از سوی دادستان به دادسرا معرفی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. به مادر عسل التماس میکنم از خون دختر بی گناه و معصومش نگذره.صد رحمت به گرگ ، صد رحمت به سگ، صد رحمت به حیوان.حیف اسم حیوان روی این نامادری بذارن.بخدا حالم بد شد.دختر خودم پیش من زندگی نمیکنه.ولی اجازه نمیدم با دخترم چنین کاری بکنند.
    چنین موجودی باید اعدام بشه.
    شما رو بخدا اعدامش کنید.
    شما رو به حضرت رقیه قسمتون میدم اعدامش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن