شهری

پلمب ۲واحد متخلف عرضه آشغال گوشت چرخ کرده

کد خبر : 27086

رئیس شبکه دام پزشکی مشهد با اشاره به این که ۳۵ درصد تخلفات واحدهای عرضه گوشت مربوط به گوشت چرخ کرده است، از پلمب دو واحد عرضه گوشت چرخ کرده در خیابان عبادی مشهد که به فروش آشغال گوشت ها می پرداختند خبرداد.
۳۵ درصد تخلفات مربوط به گوشت چرخ کرده است
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، رئیس شبکه دام پزشکی مشهد تصریح کرد: هم اکنون اتفاقی که به شدت شیوع دارد، موضوع فروش چربی، سنگدان وقلوه گاه و دیگر آلایش های گوشتی به جای گوشت چرخ کرده است و سنگدانی که کیلویی ۱۰ هزار تومان است به قیمت گوشت چرخ کرده فروخته می شود . یک کیلو سنگدان ۱۰ هزار تومانی ۵۰ درصد در قیمت این نوع آشغال گوشت ها که به اسم گوشت چرخ کرده فروخته می شود تاثیر می گذارد و حدود ۳۵ درصد از پرونده های تخلفات مربوط به گوشت چرخ کرده است. جوادی نژاد می گوید:دو واحد در منطقه عبادی مشهد که گوشت های فاقد کیفیت حاوی سنگدان مرغ و چربی ها و ۴۰کیلو آشغال گوشت چرخ کرده و دو کیلو سنگدان تاریخ مصرف گذشته را برای عرضه آماده کرده بودند، پلمب شدند .وی می افزاید : در منطقه عبادی مشهد متاسفانه به دلیل تراکم جمعیتی ووضعیت اقتصادی که در این منطقه وجود دارد، تولید و فروش این نوع آشغال گوشت ها بیشتر از بقیه قسمت هاست و ما به همین دلیل یک گشت را در این منطقه به صورت روزانه فعال کرده ایم و به دنبال این هستیم که این گشت ها را در شهر به صورت منطقه به منطقه نیز فعال کنیم که در همین زمینه از ابتدای امسال تا امروز به دلیل عرضه انواع فراورده های پروتئینی غیرمجاز ۱۱ واحد پلمب شده است.

جرایم بازدارنده نیست
محمود جوادی نژاد تصریح می کند:باید توسط سازمان صنعت ،معدن و تجارت ،عرضه گوشت با قیمت ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان در شهر ممنوع اعلام شود. این فروشنده ها می توانند با دریافت مجوز بسته بندی سنگدان، این محصول را به صورت شفاف و مشخص شده بفروشند زیرا در قانون، فروش سنگدان بسته بندی شده را پیش بینی کرده اند.وی تصریح کرد:ما در برخورد با این افراد، به پلمب واحد بین ۷ تا ۹ روز اقدام می کنیم و در برخی از پرونده ها پلمب واحد تا ۱۹روز هم به طول انجامیده است و در سر در مغازه نیز تابلو نصب می شود ولی واقعیت این است که این قوانین متعلق به سال ها قبل است و به نظر می رسد امروز بازدارندگی لازم برای جلوگیری از تخلفات را ندارد و ما پیشنهادهایی را برای بالابردن جرایم این نوع تخلف ارائه داده ایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن