اخبار مهم

راز مبهم قتل پیرمرد مشهدی میان بوته‌ها +عکس مقتول

کد خبر : 28478

تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات ویژه مقام قضایی برای افشای راز مبهم قتل پیرمرد ۷۲ ساله در لابه‌لای بوته‌های بلند جارو در یک چهاردیواری محصور وارد مرحله جدیدی شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، صبح دهم شهریور سال ۹۶، به دنبال تماس یکی از اعضای خانواده پیرمرد ۷۲ ساله‌ای که درون یک باغچه سبزی به قتل رسیده بود بلافاصله ماموران کلانتری شهرک شهید رجایی به خیابان شهید قدوسی ۹ واقع در محله ابراهیم آباد مشهد عزیمت کردند. آنان با مشاهده پیکر خون آلود پیرمرد که لابه‌لای بوته‌های بلند جارو افتاده بود، به حفظ صحنه حادثه پرداختند و مراتب را به قاضی سیدجواد حسینی(بازپرس ویژه جرایم خاص در زمان وقوع حادثه) اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در محل مزرعه سبزی، تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز شد.

جسد مربوط به پیرمرد ۷۲ ساله‌ای به نام رجبعلی ترابی بود که آثار ضربات چوب بر سرش خودنمایی می‌کرد. از سوی دیگر عامل یا عاملان جنایت پیراهن پیرمرد را در سرش پیچیده بودند تا آثار جنایت را پنهان کنند. آنان همچنین اطراف گردن و دهان و بینی پیرمرد را با یک رشته چادر رنگی بسته بودند که موجب
انسداد راه تنفسی وی شده بود.

گزارش خراسان حاکی است، با افشای ماجرای قتل پیرمرد، این پرونده جنایی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و بررسی‌های میدانی قاضی حسینی ادامه یافت. در حالی که طبق اظهارنظر پزشکی قانونی حدود ۲۴ ساعت از مرگ رجبعلی می گذشت، همسر او مورد سوالات تخصصی مقام قضایی قرار گرفت و درباره این جنایت گفت: همسرم هر روز ساعت ۵:۳۰ بامداد از منزل خودمان واقع در مهرآباد خارج می‌شد و پس از دقایقی ورزش ،به باغچه‌‍‌ای می رفت که در آن مقداری سبزی کاشته بودیم. با وجود این وقتی روز گذشته به منزل نیامد، احتمال دادیم که او به شهرستان تربت حیدریه رفته باشد اما امروز (دهم شهریور) که من به چهار دیواری محصور خودمان آمدم ،تعدادی از بوته‌های بلند جارو را دیدم که روی هم افتاده بودند.
وقتی نزدیک رفتم با جسد خون آلود همسرم روبه‌رو شدم که لابه‌لای بوته‌ها افتاده بود، بلافاصله با پسرم تماس گرفتم و موضوع را به او اطلاع دادم که بعد هم پلیس را در جریان گذاشتیم. بنابراین گزارش، با انتقال جسد پیرمرد ۷۲ ساله به پزشکی قانونی، تحقیقات گسترده قضایی برای کشف زوایای پنهان این پرونده و شناسایی عامل یا عاملان جنایت در حالی ادامه یافت که چگونگی قتل پیرمرد به رازی مبهم تبدیل شده بود. به همین دلیل پرونده این جنایت هولناک به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت و هم اکنون پرونده قتل پیرمرد زیر ذره بین کارآگاهان قرار گرفته و وارد مرحله جدیدی شده است.

در همین رابطه با به دست آمدن سرنخ‌هایی از پاتوق خلافکاران و اوباش در اطراف این زمین محصور، قاضی میرزایی که رسیدگی به این پرونده را عهده دار شده است از شهروندان خواست چنان‌چه اطلاعاتی درباره ماجرای این جنایت دارند با تلفن‌های ۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۶۷ پلیس آگاهی تماس بگیرند و مطمئن باشند که هویت آنان محرمانه باقی می‌ماند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن