شهری

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات مظهر اقتدار و تجلی قدرت ملت است 

کد خبر : 57541

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر اقتدار و تجلی قدرت ملت است، گفت: دشمنان می خواهند این اصول بنیادی را از بین ببرند، تا بر کشور مسلط شوند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان وظیفه این منطقه اظهار کرد: انتخابات در هر کشوری به عنوان رویدادی سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به گونه ای که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این پدیده مظهر اقتدار و تجلی قدرت ملت است.

وی با بیان اینکه مردم تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان نظام بوده اند، افزود: از ابتدای انقلاب در هر فرصتی که استکبار جهانی به دنبال دسیسه چینی بود، مردم با انسجام خود، توطئه های آنها را خنثی کرده اند.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با اشاره به اینکه مهم‌ ترین راهبرد جمهوری اسلامی در انتخابات، مشارکت حداکثری آحاد جامعه است، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی، دشمنان از هر حربه تبلیغاتی برای مشارکت حداقلی مردم استفاده می کنند، اما بدون شک مردم با بصیرت، بیش از هر زمان دیگری برای دفاع از آرمان های شهدا و امام شهدا در یازدهم اسفند ماه حضوری پر رنگ و حماسی خواهند داشت.

وی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در گرو شرکت در انتخابات دانست و گفت: حضور پرشور در انتخابات برای حراست از امنیت و اقتدار کشور ضروری است و این مشارکت باید با انتخاب آگاهانه و پرداختن به معیار های اصلح همراه باشد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان با تأکید بر اینکه امروز مسئله انتخابات حیاتی است، خاطرنشان کرد: دشمن انتخابات را رصد می‌کند تا میزان شرکت مردم را ببیند، زیرا میزان شرکت مردم در انتخابات را میزان تأیید نظام می‌داند و حقیقت نیز همین امر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن